GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006

Auteur Topic: GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006  (gelezen 42616 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #50 Gepost op: 19 juli 2006, 23:11:43
waar heb je dat vandaan?
mischien van akzo nobel op de site


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 19 juli 2006, 23:16:07
Kom op zeg mensen ik ben zelf 7 jaar beroeps geweest,en geloof me als er een incident met grip 4 is dan is er info genoeg

en mocht het echt raak zijn (schade voor volksgezondheid) dan is er een extra nos journaal !

dus ........

Er is geen reet aan de hand , en de GRIEP 4  :(

Is ver overdreven ik denk dat ze daar en commandant met een grip syndroom hebben haha


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #52 Gepost op: 19 juli 2006, 23:18:23
Kom op zeg mensen ik ben zelf 7 jaar beroeps geweest,en geloof me als er een incident met grip 4 is dan is er info genoeg

en mocht het echt raak zijn (schade voor volksgezondheid) dan is er een extra nos journaal !

dus ........

Er is geen reet aan de hand , en de GRIEP 4  :(

Is ver overdreven ik denk dat ze daar en commandant met een grip syndroom hebben haha


mischien zometeen een gewone journaal om 23.30 met meer info


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 19 juli 2006, 23:19:20
mischien zometeen een gewone journaal om 23.30 met meer info

Ik ga kijken maar denk het niet .... want er staat ook niets op de site van de nos ?


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #54 Gepost op: 19 juli 2006, 23:20:46
Ik ga kijken maar denk het niet .... want er staat ook niets op de site van de nos ?
of ze zijn niet ingelicht of onderweg


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #55 Gepost op: 19 juli 2006, 23:21:22
Kom op zeg mensen ik ben zelf 7 jaar beroeps geweest,en geloof me als er een incident met grip 4 is dan is er info genoeg

en mocht het echt raak zijn (schade voor volksgezondheid) dan is er een extra nos journaal !

dus ........

Er is geen reet aan de hand , en de GRIEP 4  :(

Is ver overdreven ik denk dat ze daar en commandant met een grip syndroom hebben haha


Nou wat hebben wij er mee te maken dat jij 7 jaar beroeps bent geweest, er zijn hier zoveel brandwachten,  was of ben je ags ofzo of kan  jij  van thuis uit de situatie kan bekijken?   eerst maar is afwachten en kijken hoe het verder ontwikkelt voor we weer voorbarig gaan oordelen.  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #56 Gepost op: 19 juli 2006, 23:22:33
of ze zijn niet ingelicht of onderweg

juist, het nieuws is nog vers, er zullen toch verslaggevers en cameraploegen naar toe moeten gaan  ;) :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #57 Gepost op: 19 juli 2006, 23:24:23
juist, het nieuws is nog vers, er zullen toch verslaggevers en cameraploegen naar toe moeten gaan  ;) :)
oke ik zal denken als er zwavelzuur in de lucht is zullen er toch wel sirenes klinken
(maar is zwavelzuur gevaarlijk voor mensen of niet)

ik luister nu live naar rtv oost straks even naar akzo voor een gehele ontruiming


Rene112

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 19 juli 2006, 23:24:51
Kom op zeg mensen ik ben zelf 7 jaar beroeps geweest,en geloof me als er een incident met grip 4 is dan is er info genoeg

en mocht het echt raak zijn (schade voor volksgezondheid) dan is er een extra nos journaal !

dus ........

Er is geen reet aan de hand , en de GRIEP 4  :(

Is ver overdreven ik denk dat ze daar en commandant met een grip syndroom hebben haha

Misschien zou je een klein beetje normaal kunnen reageren?  ;)

Als je naar de tijdstippen kijkt is het allemaal nog erg vers. En dan is er voor de media normaal gesproken nog erg weinig informatie beschikbaar.

Als er snel opgeschaald wordt naar GRIP 4 (en dat heeft als oorzaak dat er in meerdere gemeenten een beleidsteam operationeel moet worden) dan duurt het nog steeds een tijd voordat "alles draait" en er bijvoorbeeld gerichte voorlichting gaat plaatsvinden.

Een zeer grote stroomstoring (bij extreme weersomstandigheden) die meerdere gemeenten treft en langer kan gaan duren, zou op zich al een motivatie kunnen zijn om op te schalen naar GRIP 4.

Kortom : laten we het a.u.b. bij de feiten houden en niet "zelf invullen" dat er niets aan de hand is, of dat de meest verschrikkelijke rampen plaats hebben gevonden!  ;)

groeten,
René de Caluwé


Erik38

  • Ben belangstellende in het brandweer wezen
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #59 Gepost op: 19 juli 2006, 23:26:42
Uch opperhoofd heeft gesproken hahahahaha ;D
-=Jupiter 8.6=-  -=Infostream xstream 3=-  -=UBC9000XLT=-