GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006

Auteur Topic: GRIP 4 Grote stroomstoring na brand - Hengelo 19-07-2006  (gelezen 43168 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #60 Gepost op: 19 juli 2006, 23:27:06
Er is geen reet aan de hand , en de GRIEP 4  :(
Is ver overdreven ik denk dat ze daar en commandant met een grip syndroom hebben haha

Ken je dat spreekwoord van die 'beste stuurlui'?    ???

Gegroet,
Franc


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 19 juli 2006, 23:27:14
juist, het nieuws is nog vers, er zullen toch verslaggevers en cameraploegen naar toe moeten gaan  ;) :)

Nou ik weet niet wat jij onder vers verstaat maar een melding van half 10 vind ik niet zo vers !?

Zeker niet met dit weer  :P

21:48:25 19-07-06 21 G BRAN PRIO 1 GRIP 3 (Wind: zuidoost,-,135,grd) AKZO Nobel BOORTORENWEG 20 7554RS HENGELO OV 9197RBT 6091ZWT 9193RBT 9194RBT


Karim

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 19 juli 2006, 23:27:18
oke ik zal denken als er zwavelzuur in de lucht is zullen er toch wel sirenes klinken


Ik las zojuist op 'n ander forum dat iemand die daar in de buurt woont zojuist die luchtalarm sirene hoorde.


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #63 Gepost op: 19 juli 2006, 23:28:59
Ik las zojuist op 'n ander forum dat iemand die daar in de buurt woont zojuist die luchtalarm sirene hoorde.

dan mag er nu ook wel iets over de radio rtv oost worden geroepen hoor nu alleen iets over oorlog in israel


Rene112

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 19 juli 2006, 23:29:05
UPDATE AKZO !

Zo juist is er contact geweest met de pers voorlichting van de brandweer:

Beste redactie,

Hierbij wat meer informatie,het gaat om een zogenaamde grip 4 melding

De inzet is nu om 23.00 gebaseerd op het evacueren van een gebied rond 1200 meter rond de AKZO
De reden hiervoor is de ontsnappende ZWAVELZUUR wolk.

Men word allen ook de pers en politie verzocht onmiddelijk het gebied te verlaten.

Later zal er meer bekend worden gemaakt

Hiermee suggereer je dat het bovenstaande bericht officiële informatie is over het incident/ramp vanuit de persvoorlichting van de regionale brandweer?   Kan je dat a.u.b. bevestigen?

Als dit bericht namelijk niet klopt is dat héél erg vervelend, en kan het tot veel onnodige commotie leiden.
Realiseer je even dat (ook) hier nogal wat mensen (en media) meelezen!  ;)

groeten,
René de Caluwé


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #65 Gepost op: 19 juli 2006, 23:29:27
Ik las zojuist op 'n ander forum dat iemand die daar in de buurt woont zojuist die luchtalarm sirene hoorde.
Het zal wel loos zijn, brandweermannetje12, weet al dat het loos moet zijn   ;D ;D ;D ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 19 juli 2006, 23:29:41
Ken je dat spreekwoord van die 'beste stuurlui'?    ???

Gegroet,
Franc

Ja ken ik , maar zeg nou zelf een 2 uur oude melding waar niets geen  nieuws over is ..........??????

dan is er ook wss geen nieuws


plato

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #67 Gepost op: 19 juli 2006, 23:30:43
Ik las zojuist op 'n ander forum dat iemand die daar in de buurt woont zojuist die luchtalarm sirene hoorde.

Nou ik woon in hengelo, en heb nog niks gehoord, komt misschien ook omdat ik bovenwinds woon


Brandweermannetje12

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 19 juli 2006, 23:31:05
Het zal wel loos zijn, brandweermannetje12, weet al dat het loos moet zijn   ;D ;D ;D ;D ;D

En jij denk echt dat ze pas 2 uur na een zogenaamde gas ontsnapping alarm geven ?!

Nou is niet te hopen dan dat je daar woont haha


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #69 Gepost op: 19 juli 2006, 23:31:10
dank je wel Rene ik kom net uit Hengelo terug lichtjes begonnen weer te branden en was ongeveer 1km van akzo verwijderd maar heb niks gemerkt.

Of er moet nu net wat gebeurt zijn maar tot 2300 uur alleen maar de brand in het verdeelstation en de daarop gebruikelijke ongemakken.

Mocht er dus daadwerkelijk iets van een zwavelzuur incident zijn  dan grijp ik mn camera wel weer en ga weer naar hengelo.