Mogen hulpverleningsdiensten OGS gebruiken tijdens (afscheids)feestjes en demonstratie's?

Auteur Topic: Mogen hulpverleningsdiensten OGS gebruiken tijdens (afscheids)feestjes en demonstratie's?  (gelezen 76802 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Maar nu dit topic toch omhoog is geschopt vraag ik mij iets af. Je ziet wel eens wanneer een brandweerman (of andere hulpverlener) tijdens zijn/haar werk om het leven komt dat de hele stoet word begeleid door bijvoorbeeld een paar brandweerwagens met OGS. Zijn hier nog vaste regels voor?

Ja, die zijn er. Heel zwart-wit gezien is dit niet toegestaan, net als bij feestjes, open dagen etc.  Je vervult immmers geen dringende taak. Maar gelukkig is er nog nooit iemand geweest die in dit soort gevallen er een probleem van gemaakt heeft.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


paul_hartog

  • Gast
rijles kan tegenwoordig ook al met toeters en bellen

&feature=related


paul_hartog

  • Gast
voor onzinfilmpjes trouwens ook

&feature=related


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
voor onzinfilmpjes trouwens ook

&feature=related

promo filmpjes ::)


paul_hartog

  • Gast


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
promo filmpjes ::)
daarom blijft hij wel de grootste onzin
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
daarom blijft hij wel de grootste onzin

dat ben ik ook met je eens hoor ;)


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
dat ben ik ook met je eens hoor ;)
dan is het goed. want alleen mijn mening is de beste   >:(
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Gast

  • Gast
Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, dan houden wij er allemaal wel een andere op na >:D >:D


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, dan houden wij er allemaal wel een andere op na >:D >:D
Laten we het hopen ;-) De wereld zou maar knap saai worden wanneer iedereen de zelfde mening heeft
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie