Politie Verenigde Staten

Auteur Topic: Politie Verenigde Staten  (gelezen 68360 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #120 Gepost op: 2 oktober 2011, 18:46:16
Klopt, dat ziet er toch niet uit....  ::)



Een K-9 Unit van een van de vele verschillende Spoorwegpolitie-afdelingen in de US....

Grtz,
Marcel
Wat voor balk zit er op?


sylvester1986

  • Gast


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #122 Gepost op: 6 oktober 2011, 16:08:35
TRANSLOGIC 55: LAPD Chevy Caprice PPV
User: AOLAutos
Hoe bedoel je een mobiele werkplek :P Dan heeft de VtsPN toch nog wel wat werk aan de winkel  098uo 8)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #123 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:28:22
TRANSLOGIC 55: LAPD Chevy Caprice PPV
User: AOLAutos

Zo te zien heeft Chevy goed opgelet bij de bekendmaking van de Carbon E7, een boel innovaties van die 'Ultimate Policecar' kom je nu ook ineens onverkort tegen op de nieuwe Chevy. Je zou haast denken dat Chevy is overgenomen door Chinezen en Taiwanezen.......  ::)
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #124 Gepost op: 7 oktober 2011, 00:35:46
Hoe bedoel je een mobiele werkplek :P Dan heeft de VtsPN toch nog wel wat werk aan de winkel  098uo 8)

De technologie heeft wel wat weg van het concept dat nu voor de NL politie getest wordt. ANPR, AVLS, alles te bedienen via één touchscreen (incl signalering). Hopelijk dus snel ook hier te zien (en dan landelijk!).

En van de andere praktische zaken kunnen we hier alleen dromen...
Senior GGP / Oost-Brabant


sylvester1986

  • Gast
Reactie #125 Gepost op: 7 oktober 2011, 00:39:46
Er is zelfs een website van.
http://www.chevroletcapriceppv.com/

*PPV= Police Patrol Vehicle


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #126 Gepost op: 10 november 2011, 16:07:18
Een brute Tahoe  :D..

Tahoe Corner.MP4
lonestarps
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #127 Gepost op: 10 november 2011, 19:16:10
Nu vraag ik me af, in de VS zijn praktisch alle burgerauto's voorzien van een gigantische bumper en een zoeklicht. Nu lijkt mij dat daar verder niemand voor de lol mee gaat rijden. Maar dan zijn die auto's toch helemaal niet meer onherkenbaar?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #128 Gepost op: 10 november 2011, 19:19:48
Nu vraag ik me af, in de VS zijn praktisch alle burgerauto's voorzien van een gigantische bumper en een zoeklicht. Nu lijkt mij dat daar verder niemand voor de lol mee gaat rijden. Maar dan zijn die auto's toch helemaal niet meer onherkenbaar?

Het belangrijkste is dat ze geen striping hebben en niet voorzien zijn van een lichtbalk. Daardoor vallen ze nauwelijks (zeker in het donker niet) op. Er zijn zelfs korpsen die alle hondengeleiders bijvoorbeeld in dergelijke ''unmarked'' vehicle's laten rijden.

Echte burgerwagens hebben ze daar ook, daarvan zie je niet of nauwelijks dat het een politievoertuig is.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #129 Gepost op: 10 november 2011, 20:08:52
Nu vraag ik me af, in de VS zijn praktisch alle burgerauto's voorzien van een gigantische bumper en een zoeklicht. Nu lijkt mij dat daar verder niemand voor de lol mee gaat rijden. Maar dan zijn die auto's toch helemaal niet meer onherkenbaar?
Enkele onopvallende voorbeelden uit het wagenpark van South Carolina Highway Patrol:


Chevrolet Impala


Dodge Charger

Foto's van http://www.schp.org/photos.asp (site van South Carolina Highway Patrol)

In New York hebben ze er overigens iets anders handigs op bedacht:
NYPD Undercover Taxi
uploaded by "gene621"
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.