Sapeurs Pompiers.

Auteur Topic: Sapeurs Pompiers.  (gelezen 4076 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Albert-Jan

  • Gast
Gepost op: 31 juli 2006, 16:59:00
Tijdens mijn vakantie in frankrijk heb ik enkele mooie brandweer voertuigen op de foto kunnen zetten.
Eerst het korps van Saint Tropez (sapeurs pompiers du Var), waar ik getuige was van een kleine bosbrand en enkele dagen later mocht rond neuzen op de post midden in het centrum.
Hierbij enkele foto's:
TAS-BT

TAS-BT (tevens met schuimtank)

TAS-BT

TAS-BT

TAS-BT (in onderhoud)

Tankwagen korps Gassin

GM (vooral flinke haspels met slangen in het voertuig)

PM/GM




Albert-Jan

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2006, 17:06:35
comité communal des feux de forêt (C.C.F.F.) Ramatuelle.
Dit betreft een brandweer korps alleen voor bosbrandbestrijding.
Beide voertuigen hebben een watertank van 600 Liter op een Landrover defender.
Leger 1

Leger 2

Beide voertuigen werden trouwens bemand door leden die in Nederland al lang en breed met leeftijds ontslag hadden gemoeten.


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2006, 17:49:57
Tijdens mijn vakantie in frankrijk heb ik enkele mooie brandweer voertuigen op de foto kunnen zetten.

Vakantiefoto's 2006   ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 3 augustus 2006, 13:55:02
Vakantiefoto's 2006   ;)

Niet alle foto's die op vakantie zijn gemaakt moeten per se in de vakantietopic geplaatst worden. Ik denk dat een aparte topic hier met duidelijke titel meer mensen zal aantrekken dan vakantiefoto's 2006 waar niet iedereen kijkt.


Karim

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 3 augustus 2006, 15:25:58
Niet alle foto's die op vakantie zijn gemaakt moeten per se in de vakantietopic geplaatst worden. Ik denk dat een aparte topic hier met duidelijke titel meer mensen zal aantrekken dan vakantiefoto's 2006 waar niet iedereen kijkt.

't is anders wel duidelijker als het een beetje bij elkaar staat, want als straks alle vakantiegangers hier een eigen topic gaan maken wordt 't erg onoverzichtelijk (brandweer duitlands, politie duitsland, ambulance frankrijk, brandweer frankrijk, politie frankrijk, ambulance Tjechie, brandweer Tjechie, politie turkijke, ambulance turkije, enz enz)

Vandaar die link  ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 3 augustus 2006, 15:42:07
Overdrijven is ook een vak. Tot nu toe laat alleen Albert-Jan zijn foto zien in een aparte topic speciaal voor brandweerliefhebbers van dit onderdeel.

Daar is absoluut geen bezwaar tegen evenals het onoverzichtelijk zou zijn, want dat is het niet.


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 augustus 2006, 15:45:00
Overdrijven is ook een vak. Tot nu toe laat alleen Albert-Jan zijn foto zien in een aparte topic speciaal voor brandweerliefhebbers van dit onderdeel.

Daar is absoluut geen bezwaar tegen evenals het onoverzichtelijk zou zijn, want dat is het niet.

Zie je mij ergens zeggen dat dit onoverzichtelijk is dan  ???

Ik zeg alleen dat als iedereen die op vakantie is gegaan z'n plaatjes in 'n apart topic zou zetten dat 't dan onoverzichtelijk zou zijn.

En verder heb ik niet eens commentaar gegeven op zijn post, ik heb enkel de link naar het vakantiefoto topic gegeven, dus niet zo zeuren monsieur gerard...


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #7 Gepost op: 3 augustus 2006, 22:54:20
Zie je mij ergens zeggen dat dit onoverzichtelijk is dan  ???

Ik zeg alleen dat als iedereen die op vakantie is gegaan z'n plaatjes in 'n apart topic zou zetten dat 't dan onoverzichtelijk zou zijn.

En verder heb ik niet eens commentaar gegeven op zijn post, ik heb enkel de link naar het vakantiefoto topic gegeven, dus niet zo zeuren monsieur gerard...

Zeuren? volgens mij is het gewoon een opmerking van een mod wel te verstaan.... maargoed zullen we ontopic gaan maar? ::)
Nurse powerrrrr


Albert-Jan

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 8 augustus 2006, 21:38:31
Ik zal maar on-topic verder gaan.
Volgende foto's van de pompiers l'Ariege
HA voertuig met een watercontainer van het korps Saint Girons

PM Saint Girons

Nogmaals een PM Saint Girons

Een TAS voor bosbrandbestrijding van het korps Massat (stond helaas strak tegen het gebouw geparkeerd)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #9 Gepost op: 10 augustus 2006, 12:51:41
heb ook foto's gemaakt in frankrijk...
zal binnenkort ff derop zetten :)