uitrusting

Auteur Topic: uitrusting  (gelezen 6188 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
  • 't Is dansen op de gulden middenweg (acda&demunik)
Reactie #10 Gepost op: 20 augustus 2006, 14:03:23
Dat is een mooi voertuig :o. Nieuw??
HBO-verpleegkundige Anesthesieverpleegkundige Instructeur BLS-AED  Instructeur Eerste hulp Instructeur Eerste hulp bij Wateronge


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #11 Gepost op: 20 augustus 2006, 14:50:14
Dat is pas professionele uitstraling zo'n auto. En dat is ie ook nog echt met alles wat er in zit, st Maartenszee heeft het goed voor elkaar!

Henk


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 20 augustus 2006, 15:38:00
Dat is pas professionele uitstraling zo'n auto. En dat is ie ook nog echt met alles wat er in zit, st Maartenszee heeft het goed voor elkaar!

Henk
Ben laatst van Wijk aan Zee naar S'maartenszee gereden, maar er staat op het strand daar best een hoop mooi materiaal... ook bijvoorbeeld RB schoorl, meerdere posten, bemand, terwijl het echt rustig was, boten al buiten etc etc... mooie auto's ook...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 20 augustus 2006, 22:30:32
Ben laatst van Wijk aan Zee naar S'maartenszee gereden, maar er staat op het strand daar best een hoop mooi materiaal... ook bijvoorbeeld RB schoorl, meerdere posten, bemand, terwijl het echt rustig was, boten al buiten etc etc... mooie auto's ook...

Wijk aan zee heeft toch die zwarte pick-up met oranje striping? Is inderdaad wel mooi.
Heeft sintmaartenszee die rode pick-up met wite opbouw ook nog steeds?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #14 Gepost op: 20 augustus 2006, 22:59:53
Wijk aan zee heeft toch die zwarte pick-up met oranje striping? Is inderdaad wel mooi.
Heeft sintmaartenszee die rode pick-up met wite opbouw ook nog steeds?

Nee, sint Maartenzee heeft nu een pajero in oranje met stripping


Lifeliner

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 20 augustus 2006, 23:26:09
Wijk aan zee heeft toch die zwarte pick-up met oranje striping? Is inderdaad wel mooi.
Heeft sintmaartenszee die rode pick-up met wite opbouw ook nog steeds?

nee, de auto is ingerolen. deze zal afgebouwd worden al als pick up waarschijnlijk voor particulieren te koop gesteld worden

Dat is een mooi voertuig :o. Nieuw??

jah cker Luke, dit voertuig is dit jaar nieuw op ons strand. Hij is ongeveer hetzelfde als de bonds auto's. ( dezelfde auto's maar dan ander nummer en onderkant is ook oranje ) we zijn zeer te vrede over de auto alleen mag de trek kracht iets meer.

Ben laatst van Wijk aan Zee naar S'maartenszee gereden, maar er staat op het strand daar best een hoop mooi materiaal... ook bijvoorbeeld RB schoorl, meerdere posten, bemand, terwijl het echt rustig was, boten al buiten etc etc... mooie auto's ook...

Vanaf Wijk aan Zee tot ongeveer Den-Helder hebben de brigades het zo afgesproken dat er altijd mensen op de post zijn en de boten paraat staan. ik weet niet hoe dat zit met de rest van de kustlijn. Wij bij St Maartenszee zitten zelf met het Slechtste weer met een mannetje of 6 a 7 op de post. Meestal zijn daar 4 of 5 betaalde kracht en 1 of 2 vrijwillige mensen bij. Op deze manier zorgen we ervoor dat er zelfs met slecht weer een redding uitgevoerd kan worden met genoeg mankracht.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #16 Gepost op: 20 augustus 2006, 23:47:50

Vanaf Wijk aan Zee tot ongeveer Den-Helder hebben de brigades het zo afgesproken dat er altijd mensen op de post zijn en de boten paraat staan. ik weet niet hoe dat zit met de rest van de kustlijn. Wij bij St Maartenszee zitten zelf met het Slechtste weer met een mannetje of 6 a 7 op de post. Meestal zijn daar 4 of 5 betaalde kracht en 1 of 2 vrijwillige mensen bij. Op deze manier zorgen we ervoor dat er zelfs met slecht weer een redding uitgevoerd kan worden met genoeg mankracht.
Ben laatst ook van IJmuiden tot Scheveningen gereden, (ik kom nog es ergens, zal binnenkort eens een camera meenemen ;)) daar heb ik ook idd een hoop reddingbrigadeposten bemand gezien.... terwijl het strand echt behooorlijk leeg was, en ik echt niet van plan was om de auto uit te gaan door het weer ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #17 Gepost op: 21 augustus 2006, 16:24:45
Ben laatst ook van IJmuiden tot Scheveningen gereden, (ik kom nog es ergens, zal binnenkort eens een camera meenemen ;)) daar heb ik ook idd een hoop reddingbrigadeposten bemand gezien.... terwijl het strand echt behooorlijk leeg was, en ik echt niet van plan was om de auto uit te gaan door het weer ;)

Kortom, weer petje af! 8)

Henk


Luke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
  • 't Is dansen op de gulden middenweg (acda&demunik)
Reactie #18 Gepost op: 21 augustus 2006, 22:11:32
Meestal zijn daar 4 of 5 betaalde kracht en 1 of 2 vrijwillige mensen bij.

Hoezo niet allemaal betaalde krachten?
HBO-verpleegkundige Anesthesieverpleegkundige Instructeur BLS-AED  Instructeur Eerste hulp Instructeur Eerste hulp bij Wateronge


Lifeliner

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 21 augustus 2006, 22:23:56
Hoezo niet allemaal betaalde krachten?

ik ben NU nog maar 15 :) vanaf 16 jaar mag je pas betaald lopen.. maar er is wel een grote groep jongens van 15 jaar die hun ervaring op willen doen door diensten mee te lopen :) daardoor zitten er altijd wel wat vrijwillige mensen op de post. meestal 2 of er moet een complot zijn net zoals dit jaar :P toen waren we met het slechte weer met 17 mensen  ;D 6 betaald en 11 vrijwillige jongens van 14 a 15 jaar  :D