Foto's van Beveiligingsuniformen

Auteur Topic: Foto's van Beveiligingsuniformen  (gelezen 20607 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #20 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:28:39
Stond ook aangegeven bij de 4 punten die ik noemde. Eigen houding en uitstraling is erg belangrijk.... maar ik wil wel eens met jou de straat op. Jij in konijnenpak en ik in uniform. Kijken wie het respect krijgt  :D


Nick

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:28:55
Ik heb prive ook wel situaties meegemaakt waarin ik mensen heb aangesproken, er heeft mij nooit iemand uitgelachen omdat ik geen uniform aanhad.
Ligt er ook aan hoe je diegene aanspreekt.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #22 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:31:14
Het telt mee. Het speelt een grote rol. Maar als je zegt dat een uniform niets doet leef je in een rare wereld, want het helpt wel degelijk mee! Dat kun je niet ontkennen.


Nick

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:33:33
Ik ontken het ook niet, dat hoor je mij niet zeggen maar ik straal in mijn uniform echt geen gezag uit dat kan ik je wel vertellen.
Zeker niet als je de kleur van ons overhemd ziet ;)

De Beveiligingsbeambte straalt het gezag en rust uit en door zijn professionele handelen kan hij een escalatie o.i.d. voorkomen.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #24 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:35:37
Absoluut, je hebt gelijk, het scheelt dan nog met roze overhemden  ;) Maar we zijn het eens; gezag heeft voor het grooste deel met uitstraling te maken.


Nick

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:37:25
Ik heb eens met een collega gewerkt die kon totaal niet communiceren met mensen, die heeft zichzelf wel eens aardig in de nesten geholpen.

Ik heb de stelregel als ik aan het werk ben, behandel de mensen zoals jezelf behandeld wilt worden.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #26 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:39:22
Ik denk vooral ook onder mensen komen. Soms zie je beveiligers die doen alsof ze "het gezag" zijn en hoogmoedig staan te doen. Met een praatje, wat humor etc.. bereik je veel meer. Goede stelregel dus


Nick

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:44:49
Klopt helemaal.

al staat iemand je helemaal het graf in te schelden blijf gewoon rustig, heb ook weleens meegemaakt dat ik op mijn lip moest bijten om mijzelf rustig te houden.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #28 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:46:57
Ja, maar ga jij schreeuwen, hij harder, jij harder etc.. etc.., zo ontstaat dus kan op fysiek contact op een gegeven moment


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #29 Gepost op: 2 augustus 2006, 00:18:45
Ik denk vooral ook onder mensen komen. Soms zie je beveiligers die doen alsof ze "het gezag" zijn en hoogmoedig staan te doen. Met een praatje, wat humor etc.. bereik je veel meer. Goede stelregel dus

op zich is een stijve houding niet verkeerd, zolang je maar niet op een freaking militair lijkt die de wacht houd.. we zijn wel mensen..
Politie Aspirant niveau 4