Foto's van Beveiligingsuniformen

Auteur Topic: Foto's van Beveiligingsuniformen  (gelezen 20629 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #40 Gepost op: 17 juli 2011, 17:36:22
Nog een paar om het af te leren voor vandaag.

Delta Safe Security


Randstad Bewaking


Randstad Bewaking met colbert


Shield Security
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


BlackHawk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #41 Gepost op: 18 juli 2011, 11:43:46
Persoonlijk vind ik het uniform van Trigion toch de mooiste. Ziet er netjes uit die overhemden met fijne strepen, en mooie logo's op de bovenarmen.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #42 Gepost op: 18 juli 2011, 13:12:10
Persoonlijk zou ik gaan voor het uniform van Randstad Bewaking maar dan met een volledig donkerblauwe stropdas.
Vroeger hadden de meeste bedrijven ook dit uniform tegenwoordig lijken het wel kantoormedewerkers en herken je
ze op afstand niet als beveiliger.
Terwijl zeker met winkelsurveillance de beveiliging gericht is preventie en niet op repressie.
En in dat licht zou ik gaan voor het blauw en bijkomend voordeel kan zijn dat je daarmee het veiligheidsgevoel van de winkeliers en winkelend publiek kan vergroten.

Maar voor de discussie over het uniform kunnen we het beste verder gaan in:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=46014.0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #43 Gepost op: 9 december 2011, 01:24:27
Persoonlijk vind ik het uniform van Trigion toch de mooiste. Ziet er netjes uit die overhemden met fijne strepen, en mooie logo's op de bovenarmen.
hmh vind um juist lelijk:P maar 2012 gaan ze eruit ;) komen er nieuwe zijn er mee bezig


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #44 Gepost op: 9 december 2011, 01:29:15
hmh vind um juist lelijk:P maar 2012 gaan ze eruit ;) komen er nieuwe zijn er mee bezig

Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt dan. Is er al ergens info over te vinden ?
Sommige bedrijven wisselen nog vaker van uniform als de "gemiddelde man" van vrouw wisselt.
Lijkt wel of ze geld te veel hebben af en toe.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #45 Gepost op: 9 december 2011, 07:56:29
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt dan. Is er al ergens info over te vinden ?
Sommige bedrijven wisselen nog vaker van uniform als de "gemiddelde man" van vrouw wisselt.
Lijkt wel of ze geld te veel hebben af en toe.
Het word ontworpen door een bekende mode ontwerper je snapt dat wij ons hart vasthouden.
maar slechter als nu kan het niet worden. Vooral over de kwaliteit van de spullen zijn wij Trigioners niet bepaald te spreken.
Maar er is hoop :D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #46 Gepost op: 9 december 2011, 13:45:18
Het word ontworpen door een bekende mode ontwerper je snapt dat wij ons hart vasthouden.
maar slechter als nu kan het niet worden. Vooral over de kwaliteit van de spullen zijn wij Trigioners niet bepaald te spreken.
Maar er is hoop :D

Dan wil ik jullie op voorhand alvast condoleren en sterkte wensen met dit verdriet.  ;)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #47 Gepost op: 9 december 2011, 15:05:35
Dan wil ik jullie op voorhand alvast condoleren en sterkte wensen met dit verdriet.  ;)
bedankt enrico  :'( laten we het er besten van hopen mocht het ontwerp defenitief zijn en bekend zal ik gelijk een foto erop gooien.
dan kunnen jullie lachen, verast, erom huilen of denken zo een willen we ook :O.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #48 Gepost op: 9 december 2011, 17:53:17
bedankt enrico  :'( laten we het er besten van hopen mocht het ontwerp defenitief zijn en bekend zal ik gelijk een foto erop gooien.
dan kunnen jullie lachen, verast, erom huilen of denken zo een willen we ook :O.
De kleding van de diverse nederlandse luchtvaarmaatschappijen worden ook door bekende ontwerpers verzonnen.
En ik moet toch zeggen dat die er niet slecht uit zien en volgens mij ook nog werkbaar zijn dus het hoeft niet slecht
te zijn. Kijk naar de diverse kleding van de overheidsdiensten die worden ook "ontworpen" in eigen huis en daar is men
ook niet al te happy over. Zijn genoeg voorbeelden op te noemen bij zowel de blauwe mensen hiero als bij mijn organisatie.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #49 Gepost op: 9 december 2011, 21:33:09
De kleding van de diverse nederlandse luchtvaarmaatschappijen worden ook door bekende ontwerpers verzonnen.
En ik moet toch zeggen dat die er niet slecht uit zien en volgens mij ook nog werkbaar zijn dus het hoeft niet slecht
te zijn. Kijk naar de diverse kleding van de overheidsdiensten die worden ook "ontworpen" in eigen huis en daar is men
ook niet al te happy over. Zijn genoeg voorbeelden op te noemen bij zowel de blauwe mensen hiero als bij mijn organisatie.
het is vooral sarcasme wat ik nu allemaal doe. tuurlijk heb ik er vertrouwen in dat de mode ontwerper er rekening mee houd dat uniform het een en ander moet uitstralen;)