brandweerman zwaargewond bij explosie

Auteur Topic: brandweerman zwaargewond bij explosie  (gelezen 6297 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #10 Gepost op: 1 februari 2004, 12:30:52
:'( Ik wil ook even mijn medeleven tonen, verschrikkelijk als je zoiets moet overkomen  :'(
Heel veel beterschap en sterkte!!!!


jan-02

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2004, 00:23:16
Ook ik wil graag de desbetreffende persoon, familie en collega's sterkte wensen :(.
Want als je op zo'n manier afscheid moet nemen van deze hobby is wel een harde klap :(


Geertje

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2004, 14:08:22
Ook ik wens deze brandweerman heel veel sterkte toe met alles!!  :( :(


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #13 Gepost op: 6 februari 2004, 17:49:47
Het was dus inderdaad de beruchte gasfles getuigende dit persbericht van de politie Brabant-Zuidoost:

Na een onderzoek van de afdeling Forensisch Technisch Ondersteuning van Politie Brabant Zuid-Oost blijkt dat een gasfles vrijdagavond 30 januari de explosie in een schuur aan de Olen heeft veroorzaakt. Hierbij raakte een 44-jarige brandweerman ernstig gewond aan zijn been (zie 3e persbericht van vrijdag 30 januari 2004).
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 6 februari 2004, 19:06:09
Het was dus inderdaad de beruchte gasfles getuigende dit persbericht van de politie Brabant-Zuidoost:

Na een onderzoek van de afdeling Forensisch Technisch Ondersteuning van Politie Brabant Zuid-Oost blijkt dat een gasfles vrijdagavond 30 januari de explosie in een schuur aan de Olen heeft veroorzaakt. Hierbij raakte een 44-jarige brandweerman ernstig gewond aan zijn been (zie 3e persbericht van vrijdag 30 januari 2004).
hier was ik dus al bang voor :-X :-\
Weer een goede les,vertrouw niet al te hard op de info over gevaarlijke stoffen.Is een gasfles voor een leek niet gevaarlijk,tijdens een brand is een gasfles voor ons als brandweer dus funnest :-\