Combinatie voertuig: RV-TS

Auteur Topic: Combinatie voertuig: RV-TS  (gelezen 83158 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #100 Gepost op: 3 december 2009, 17:44:27

Over een aantal jaren zullen er twee TS-en tegelijk vervangen moeten worden maar omdat er dan 5 staan en er maar 4 nodig zijn kan je er één minder bestellen en jawel, wederom kostenbesparing. (al is dit nog even toekomst kijken)


Zowiezo blijft er één tas reserve voor de regio..
Manschap A


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #101 Gepost op: 3 december 2009, 18:01:28
Hij doet het zeker nog prima maar laten we eerlijk zijn, hij is behoorlijk op leeftijd inmiddels ( de tijd tikt door) en heeft als groot nadeel een losse korf.
Maar voor de rest doet ie zeker zijn taak, daar zal je mij niet over horen zeggen.

Dat is een heel groot nadeel die losse korf want het neemt heel veel tijd in beslag voordat die korf erop zit.  ;)
Brandweer Papendrecht


brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #102 Gepost op: 3 december 2009, 18:08:53
Zowiezo blijft er één tas reserve voor de regio..
Er behoren er twee van de uitruk af te gaan zodra hun termijn is gedaan, één kan dan reserve voor regio blijven, tweede kan verkocht worden maar er zou er dan maar één nieuwe voor terug hoeven komen om aan de gelijke sterke van nu te komen, maar nogmaals, dat duurt nog jaren en is nu niet van belang.

Ander feitje, de combi heeft minder vierkanten meters nodig om af te stempelen ten opzichte van de HW en gezien de combi vooral voor de binnenstad bedoeld is is dat weer wel een groot pluspunt.


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #103 Gepost op: 4 februari 2010, 18:13:19
Weet er iemand hoe het er voor staat met die voor dord? Erg stil erover de laatste tijd..
Manschap A


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #104 Gepost op: 4 februari 2010, 18:16:13
Geen antwoord op je vraag, maar ter info: de wagen voor de Gezamenlijke Brandweer is van de baan.
greetz,  Enrique


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #105 Gepost op: 4 februari 2010, 18:21:44
Geen antwoord op je vraag, maar ter info: de wagen voor de Gezamenlijke Brandweer is van de baan.

Krijgt de Leemkuil dan een nieuwe CE?? Die oude Daf samen met de MAN vallen volgens mij ook bijna uit elkaar! Wat hadden ze voor merk moeten krijgen eigenlijk?
Brandweer Papendrecht


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #106 Gepost op: 4 februari 2010, 18:25:35
Geen antwoord op je vraag, maar ter info: de wagen voor de Gezamenlijke Brandweer is van de baan.

Had ik wel verwacht eigenlijk.. hoop jongens van de GB vonden het helemaal niks.. Maar van dord weet je dus nog niks?
Manschap A


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #107 Gepost op: 4 februari 2010, 18:27:01

Krijgt de Leemkuil dan een nieuwe CE?? Die oude Daf samen met de MAN vallen volgens mij ook bijna uit elkaar! Wat hadden ze voor merk moeten krijgen eigenlijk?

Topic gaat niet over de CE he.. Maar over het Combi voertuig: Redvoertuig-Tankautospuit..
Manschap A


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #108 Gepost op: 4 februari 2010, 18:40:30
Topic gaat niet over de CE he.. Maar over het Combi voertuig: Redvoertuig-Tankautospuit..

Dat had ik ook gelezen  ;) maar ik wilde even weten of het bekend is wat voor voertuig ze dan gaan krijgen. Er is in iedergeval wel sprake dat er een nieuw voertuig gaat komen.
Brandweer Papendrecht


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #109 Gepost op: 4 februari 2010, 19:05:55
Offtopic: Leemkuil én Hoogvliet krijgen beide een Ziegler TS. Geen CE dus. Samen met de SB551 vormt de nieuwe TS551 dan een CE.
greetz,  Enrique