Politieacademie Voertuigen

Auteur Topic: Politieacademie Voertuigen  (gelezen 52439 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 2 november 2008, 01:33:24
Gisteren zag ik trouwens dat, naast alle A-klasses, nu ook alle Space Stars én alle Passats van de politieacademie zijn afgebouwd en zijn ontdaan van hun striping.

Iemand trouwens enig idee waar de Golfjes en de Golfjes Plus van de Politieacademie staan? Niet in Apeldoorn in elk geval, daar staan alleen maar Tourans.

Ik zag laatst in Amsterdam allemaal Golfjes Plus (rij-training) staan, gewone Golfjes heb ik van de academie nog niet gezien.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #41 Gepost op: 2 november 2008, 14:50:59
Ik zag laatst in Amsterdam allemaal Golfjes Plus (rij-training) staan, gewone Golfjes heb ik van de academie nog niet gezien.

Dan vrees ik dat ik binnenkort toch even richting de pliesieacademie in de hoofdstad moet afzakken...... :-\

 ;) Thanks voor de info!
greetz,  Enrique


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #42 Gepost op: 2 november 2008, 23:24:52
De  academie in DenHaag heeft een tweetal golfjes van het type 4 als oefen-auto staan.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #43 Gepost op: 3 november 2008, 08:25:54
De  academie in DenHaag heeft een tweetal golfjes van het type 4 als oefen-auto staan.

Merci! Dat zijn zeker van die sport-Golfjes met meegespoten sierstrips etc.?
greetz,  Enrique


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #44 Gepost op: 3 november 2008, 17:30:12
Merci! Dat zijn zeker van die sport-Golfjes met meegespoten sierstrips etc.?

Volgens mij wel ja. Ze zijn in ieder geval ook voorzien van lichtmetalen velgen. Heb er geen foto van, wel een kenteken: 02-DJ-HL

Ontoppic  maar weer ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #45 Gepost op: 2 mei 2009, 16:31:52
Bij de politieacademie Rotterdam zag ik vandaag op het (gesloten) terrein twee Golfjes VI staan. Dit ter info voor de collega's die eventueel in de buurt zijn en een plaatje willen schieten.
greetz,  Enrique


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #46 Gepost op: 2 mei 2009, 16:37:49
De politieacademie beschikt sinds kort ook over een bepantserde VW Touareg van een slordige 4 ton euro ten behoeve van de rijopleiding :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #47 Gepost op: 2 mei 2009, 17:41:32
De politieacademie beschikt sinds kort ook over een bepantserde VW Touareg van een slordige 4 ton euro ten behoeve van de rijopleiding :)

Mét dubbele bediening  ;D ;)

Wat mij overigens is opgevallen, is dat op de nieuwere voertuigen van de politieacademie (tbv. de rij-training) niet meer zijn voorzien van de tekst ''Rijopleiding'' De L bordjes zijn al langer van de voertuigen af verdwenen. Het enige waar de voertuigen nu nog van afwijken is dat ze geen tekst ''Waakzaam & Dienstbaar'' erop hebben staan (op die plek staat Politieacademie). Op de achterzijde van de voertuigen staat www.politieacademie.nl.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #48 Gepost op: 2 mei 2009, 18:01:31
De L is verwijderd wegens misverstanden dat er regulier b-rijonderwijs vericht werd naar mijn weten, zou dat ook zo zijn mijn de tekst rijopleiding?
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #49 Gepost op: 5 mei 2009, 09:19:24
:-[ heb mogelijk voor m'n beurt gepraat: de Golfjes VI die op de Koperstraat bij de Politieacademie in Rotterdam staan, zijn mogelijk geen Politieacademie-wagens, maar Rijnmondse wijkpolitiewagens. Op hetzelfde terrein zit namelijk een afdeling van het Facilitair Bedrijf van Rotterdam-Rijnmond. Mogelijk dat ze daarbij horen. Waarschijnlijk zelfs.  :-X
greetz,  Enrique