Realistisch oefenen in slooppanden

Auteur Topic: Realistisch oefenen in slooppanden  (gelezen 5064 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 5 februari 2007, 20:05:06
Hoi, ik kan je zeggen dat Zweden(Revinge) super is. Ze hebben daar maar beperking en dat is dat ze niet te gek mogen doen als de wind op het dorp staat en dat komt maar heel weinig voor. Ze mogen dan niet met olie stoken, rookt te hard. Bij alle oefeningen dus vuur, hitte, rook en lekker echt blussen. Kortom een super week maar zeker geen vakantie.
groetjes, André
Ik kan inmiddels melden wij eind Maart definitief afreizen richting Zweden met 1 ploeg.4 manschappen,2 bevelvoerders en 2 chauffeurs.En ik ben ook een van de gelukkige die dit jaar dus aan de beurt is ;D ;D


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #11 Gepost op: 5 februari 2007, 22:20:44
Wij oefenen gewoon bij de oefencentra's in Dordrecht en op de maasvlakte  :D ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #12 Gepost op: 10 februari 2007, 11:35:46
Wij hadden die verhalen ook gehoort van een paar bevelvoerders die daar zijn geweest,en die zeiden ook dat het een fantastische week was,waarin ze erg veel bij hadden geleert.En dat het de hele dag door buffelen was.Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in  ;D ;D

Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt top.
Bij ons is het trouwens verplicht om 1x in de 4 jaar naar Zweden te gaan.
En sinds dat wij naar Zweden gaan zien wij nog maar weinig van de stookhuizen in de regio Utrecht(Soest, Stator) ja zo af en toe een OB examen waar we even meehelpen als manschap, maar Zweden blijft het beste.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 10 februari 2007, 14:07:00
Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt top.
Bij ons is het trouwens verplicht om 1x in de 4 jaar naar Zweden te gaan.
En sinds dat wij naar Zweden gaan zien wij nog maar weinig van de stookhuizen in de regio Utrecht(Soest, Stator) ja zo af en toe een OB examen waar we even meehelpen als manschap, maar Zweden blijft het beste.
Dit jaar gaan we gelijk met ook een ploeg van jullie.Wij zitten ingedeeld met
Amersfoort
utrecht
Woudenberg
Eemnes