Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 751597 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1000 Gepost op: 23 juli 2011, 22:17:37
Gewoon leverbaar hoor;-)

Ben alleen bang dat IK hem niet mag gebruiken.  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1001 Gepost op: 23 juli 2011, 22:18:16
Amsterdam-Amstelland heeft in de nieuwe Ultra Freedom's alleen mogelijkheid tot STOP POLITIE en VOLGEN POLITIE. Geen matrixbord maar gewoon met ''ouderwetse'' led-bordjes.

Helaas wel.
Zou graag wat meer teksten er in willen hebben. Dit is echter voorlopig geen optie in A-A.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1002 Gepost op: 24 juli 2011, 00:27:15
Amsterdam-Amstelland heeft in de nieuwe Ultra Freedom's alleen mogelijkheid tot STOP POLITIE en VOLGEN POLITIE. Geen matrixbord maar gewoon met ''ouderwetse'' led-bordjes.

En omdat de "oude" tekstkrant die er in zat analoog werd aangestuurd en de nieuwe digitaal, wilden ze ze niet samen inbouwen omdat dat kon gaan storen op elkaar. Ik hoop echt dat de mogelijkheid weer terug komt. Alleen al omdat een buitenlander "volgen politie" niet altijd snapt, wat erg gevaarlijk kan zijn op de snelweg...


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1003 Gepost op: 24 juli 2011, 00:53:15
En omdat de "oude" tekstkrant die er in zat analoog werd aangestuurd en de nieuwe digitaal, wilden ze ze niet samen inbouwen omdat dat kon gaan storen op elkaar. Ik hoop echt dat de mogelijkheid weer terug komt. Alleen al omdat een buitenlander "volgen politie" niet altijd snapt, wat erg gevaarlijk kan zijn op de snelweg...

Hebben jullie eigenlijk in alle V50's een lichtkrant? Of maar in 1 van de V50's


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1004 Gepost op: 28 juli 2011, 18:19:41
Zo te zien worden de Transporters inderdaad geleverd volgens Rotterdams model qua opbouw.
Zie hier een tranporter van ZHZ.

Zou dat deze kunnen zijn? Staat nu bij een ongeval in Alblasserdam.



Foto: Twitter / Ezra Rehorst


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1005 Gepost op: 28 juli 2011, 22:17:17
Hebben jullie eigenlijk in alle V50's een lichtkrant? Of maar in 1 van de V50's

We hadden in alle auto's een lichtkrant, nu alleen nog maar in de 71.55, maar die is eigenlijk helemaal niet van ons.... Die hoort eigenlijk geel te zijn  ;D


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1006 Gepost op: 28 juli 2011, 22:27:03
We hadden in alle auto's een lichtkrant, nu alleen nog maar in de 71.55, maar die is eigenlijk helemaal niet van ons.... Die hoort eigenlijk geel te zijn  ;D

Best jammer eigenlijk dat de lichtkrant er niet meer op zit. Een erg handig middel vond ik het. Ik heb er altijd heel veel gebruik van gemaakt. Voor de teksten:
Rechts houden
Mistlampen uit

Waren toch wel heel erg handig. Het scheelt je iemand langs de kant te zetten, die kennelijk een beetje aan het dutten was(onbewust van de overtreding). . Maar goed er zal door de hoge heren vast over zijn na gedacht..... 98uiye


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1007 Gepost op: 28 juli 2011, 22:44:19
Maar goed er zal door de hoge heren vast over zijn na gedacht..... 98uiye

Jep, er is over nagedacht. Alleen door de verkeerde mensen  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1008 Gepost op: 29 juli 2011, 02:48:28
En omdat de "oude" tekstkrant die er in zat analoog werd aangestuurd en de nieuwe digitaal, wilden ze ze niet samen inbouwen omdat dat kon gaan storen op elkaar. Ik hoop echt dat de mogelijkheid weer terug komt. Alleen al omdat een buitenlander "volgen politie" niet altijd snapt, wat erg gevaarlijk kan zijn op de snelweg...

Heel raar argument ... De nieuwe RSA voertuigen zijn namelijk wél voorzien van het LEDbord (en dus niet over het plaatje met alleen de woorden STOP / VOLGEN POLITIE) over de hele breedte maar zo te lezen dus niet over de aansturing.
Terwijl wij exact dezelfde set-up hebben, met de aansturing van Federal Signal waarmee je (letterlijk) honderden teksten op de krant kan laten zien.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


qwerzx

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #1009 Gepost op: 29 juli 2011, 16:40:56
Uit de nwe aanbesteding is de V70 AWD als "winnaar" eruit gekomen. Dus de V50 gaat eruit en wordt vervangen door de V70. Tevens krijgt men per unit zeer waarschijnlijk ook een V70 T6 voor de nachten en een XC90 voor het art 6 WVW verhaal.

Wanneer gaat men beginnen met leveren van deze V70's?