oeps sorry! Dat heet beroeps deformatie... en ik heb al een hekel aan al die afkortingen binnen de politie
Maar wat ik begrepen heb is dat in onze daksets een andere tekst niet mogelijk is, het zit zeker niet in het bedieningspaneel (
) en volgens mij heeft de KLPD (oeps het klpd) een identieke dakset.
Oja en voor Maxx: het is geen groep onopvallende surveillance meer maar slechts nog 1 auto (bij Amsterdam-Amstelland). Ooit hadden we 2 seats (die goeie ouwe tijd....
) met enorme motoren en een super wegligging waar je een porsche op de Nieuwe Leeuwarderweg nog mee zoek reed. Nu hebben we nog 1 zielige VW golf gti die gelukkig zo'n 10 setjes voorbanden in 150.000 km verslijt.
"zeur-modus-aan": Zeer waarschijnlijk stappen we in 21012 over op een-in-het-kader-van-de-bezuinigingen-en-het-de-schuldencrisis-milieu-vriendelijke-A++-klasse-niet-harder-dan-160-rijdende-vw-polo-eco-blue-motion-pon-turbo-600cc-4deurs-turboprop-met-niet-alternerende-koplampen-uitgeruste-co2-vriendelijke-en-niet-licht-en-geluids-overlast-gevende-dakset-en-nepbont-uitgevoerde-achterbank. "zeur-modus-uit"
jeetje waar is dat overgevende smiley poppetje??
waarom werk ik niet in engeland......