Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 210716 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Milpol

• Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #100 Gepost op: 12 november 2009, 22:31:47

Deze motoren zijn ex politiemotoren en donkerder geel als een ambulance.

Qua kleur gaat het eerder richting ANWB.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #101 Gepost op: 15 november 2009, 14:52:15
Mercedes Vito van "De Verkeersregelcentrale.nl" en dus van AVD Verkeer, bij een afzetting t.b.v. de intocht van Sinterklaas in Schiedam.

greetz,  Enrique

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #102 Gepost op: 15 november 2009, 16:09:28
Leuke foto. -edit mijzelf: weggehaald na nadere uitleg VKRC/Lambiek -

Nu is ook de oranje/blauwe balk duidelijk zichtbaar op high-res: zijn dat nu werkende blauwe knippers?
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #103 Gepost op: 15 november 2009, 16:16:38
Leuke foto. Volgens mij is dit wel een ultiem bewijs dat de VKRC en AVD Verkeer bij elkaar horen.

Nu is ook de oranje/blauwe balk duidelijk zichtbaar op high-res: zijn dat nu werkende blauwe knippers?

Dank. Ja, als je www.verkeersregelcentrale.nl intikt, kom je bij AVD Verkeer uit. Via de Kamer van Koophandel (heb de logingegevens nu niet hier paraat) is prima te achterhalen hoe de ondernemingsstructuur eruit ziet.

Ik heb de balk (oranje en/of blauw) niet in werking gezien, dus dat weet ik niet.
greetz,  Enrique

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #104 Gepost op: 15 november 2009, 16:31:51
Het domein verkeersregelcentrale.nl was bij mij nog niet bekend; op jouw foto staat op het voertuig vermeld 'De Verkeersregelaar Centrale.nl' (op achterpaneel aan de zijkant), doorverwijzend naar de website van de Verkeersregelaarscentrale (VKRC) en niet naar de website van AVD. Beetje vreemd als een auto van AVD reclame maakt voor een concurrent...  ::)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #105 Gepost op: 15 november 2009, 16:36:48
De voertuigen van het bedrijf, die uitgerust zijn met blauw kunnen aangesloten cq. gebruikt worden. De voertuigen worden namelijk ook voor andere doeleinden gebruikt dan alleen verkeerregelen ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #106 Gepost op: 15 november 2009, 16:37:45
Leuke foto. Volgens mij is dit wel een ultiem bewijs dat de VKRC en AVD Verkeer bij elkaar horen.

Neem van mij aan, dat dat zeker niet het geval is ;)

Het misverstand komt inderdaad door de verschillende website namen.
Misschien dat iemand van VRKC hier een toelichting kan / wil geven? :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #107 Gepost op: 15 november 2009, 17:01:07
Correctie.... inderdaad, ik had www.verkeersregelcentrale.nl ingetikt. Dan kom je bij AVD Verkeer uit. Maar op het voertuig staat www.deverkeersregelaarcentrale.nl. Dan kom je bij de VKRC uit.

Overigens vallen me 3 dingen op:
1) deze Vito staat niet op VKRC.nl afgebeeld bij het wagenpark (maar ook niet op AVDverkeer.nl overigens).
2) op deze Vito zit een roepnummer 03 in een geel vierkantje. Dergelijke stickers zijn niet aanwezig op de VKRC-voertuigen, maar wel weer op de AVD-voertuigen.
3) de twee verkeersregelaars die bij dit voertuig stonden, waren gekleed in de door AVD gebruikte kleding (cap, wit gestreept hesje etc), terwijl op de site van VKRC de verkeersregelaars andere kleding lijken te dragen.

Voertuig staat overigens sinds 4 april 2008 op naam van de huidige kentekenhouder.
greetz,  Enrique

sylvester1986

• Gast
Reactie #108 Gepost op: 15 november 2009, 17:27:54
Op de site van AVD verkeer staat wel degelijk zo'n vito, namelijk onder het kopje verkeersregelaars en dan tussen 1 van de foto's zie je een stukje van het voertuig en onder het kopje evenementenservice staat ook een afbeelding met de vito. link: http://www.avdverkeer.nl/verkeersdiensten/evenementenservice.html
Nu is het qua kleurstelling en lichtbalk hetzelfde, maar ik kan geen nummer zien.

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #109 Gepost op: 15 november 2009, 17:33:06
Uiteraard ben ik geheel bereid antwoord op wat rijzende vragen te geven.

De Vito heeft inderdaad tegenwoordig (sinds een maand ongeveer)  het logo van vkrc (De Verkeersregelaars Centrale), dat komt omdat de eigenaar daarvan weg is bij AVD en tegenwoordig bij ons werkt.
Deze auto is van de verkeersregelaar zelf en wij mochten daar ons logo opzetten, binnenkort zal hij bij de foto's op onze website staan met nog twee andere auto's die nu klaar gemaakt worden.
Wij hebben geen samenwerking met AVD, zou eerder tegenovergestelde beweren maar die slangenkuil laat ik graag dicht omdat ik niet van modder gooien hou.
Het dient namlijk mijn inziens geen doel mensen of bedrijven onnodig zwart te maken, als ik het internet zie (En uit eigen ervaring  :'( weet ik dat er genoeg mensen dit wel doen)
Dat de domein verkeersregelcentrale.nl naar AVD geredirect kan worden schrok ik ook van, zie ik ook voor het eerst. Uiteraard zal ik Maandag uit zoeken of hiermee inbreuk op bedrijfsnaam gemaakt is.
Ik wens namelijk niet geassosieerd te worden met AVD!

Zijn er verder vragen? Ik zit regelmatig op het forum en als het in mijn mogelijkheid ligt zal ik de vraag zo goed mogelijk beantwoorden.  ;)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat