Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 203846 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #210 Gepost op: 7 maart 2011, 19:01:00
In ieder geval zeer dubieus dit omdat het bij mij direct een link laat zien met het oude AVD Verkeer uit Haarlem.
Zie foto op link http://www.avsverkeer.nl/foto/verkeersregelaar-rino_2010_103jpg-stopp.htm
Ik ben er voor 95% zeker van dat hier een dienstauto van AVD Verkeer te zien is met een magneetstrip van het bedrijf van de foto er over heen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #211 Gepost op: 8 maart 2011, 01:42:25
Het is dat het commentaar over een voertuig gaat want anders zou één van de moderators hier wel wat op te zeggen hebben.
Er wordt wel vrij veel commentaar geleverd op één bepaald bedrijf en dat hoort niet.

Ook al tonen de foto's op de website geen geweldig mooie afzettingen, geen voorgeschreven kleding(ook al hoeft deze in 2014 pas gedragen te worden), Zijn de handen die aanwijzingen moeten geven soms goed opgeborgen (in de zakken) zijn de foto's niet allemaal van hoge kwaliteit, is de website niet geheel vrijgesteld van tiepvautuhn en is niet alle gegeven informatie even accuraat.

Dan nog is het niet de bedoeling om een bedrijf in een kwaad daglicht te zetten door er commentaar op te leveren.

Ik ben het dan ook met enrico1972 eens dat de auto die getoond wordt in zijn link er heel bekend uit ziet.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #212 Gepost op: 8 maart 2011, 02:58:09
Aangezien alle links naar een bepaalde website niet meer werken ... dit was het voertuig dat ik net bedoelde.



(Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) wederom met een magneetplaat op de deur trouwens.

Prachtig mooi voertuig.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #213 Gepost op: 8 maart 2011, 03:24:57
Voertuig ziet er inderdaad niet verkeerd uit het lijkt me zeker een goede auto.
Wat ik persoonlijk nooit zou doen is de striping op zo'n manier naar de knoppen helpen omdat je hiermee het nut van de striping sterk verminderd.
Er zijn genoeg andere mogelijkheden om tekst kwijt te kunnen op je voertuig en de striping had ik ook anders aangepakt.
Maar nooit tekst door striping is mijn mening.
Hoe ga ik hier natuurlijk niet zeggen omdat dan een ander daar mee aan de haal zou kunnen gaan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #214 Gepost op: 8 maart 2011, 19:59:47
Ook al tonen de foto's op de website geen geweldig mooie afzettingen, geen voorgeschreven kleding(ook al hoeft deze in 2014 pas gedragen te worden), Zijn de handen die aanwijzingen moeten geven soms goed opgeborgen (in de zakken) zijn de foto's niet allemaal van hoge kwaliteit, is de website niet geheel vrijgesteld van tiepvautuhn en is niet alle gegeven informatie even accuraat.

Dan nog is het niet de bedoeling om een bedrijf in een kwaad daglicht te zetten door er commentaar op te leveren.

Ik reageerde op 'forumlid' AVS verkeer dat zei dat alles nep was en echte verkeerregelaars werken bij AVS, zodoende gaf ik commentaar.
Terug naar de voertuigen.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #215 Gepost op: 12 maart 2011, 12:05:37

Ook al tonen de foto's op de website geen geweldig mooie afzettingen, geen voorgeschreven kleding(ook al hoeft deze in 2014 pas gedragen te worden), Zijn de handen die aanwijzingen moeten geven soms goed opgeborgen (in de zakken) zijn de foto's niet allemaal van hoge kwaliteit, is de website niet geheel vrijgesteld van tiepvautuhn en is niet alle gegeven informatie even accuraat.

Er zijn maar 2 officieel goedgekeurde hesjes die op dit moment gedragen mogen worden.

dat is de volledig oranje met de tekst "Verkeersregelaar" erop en de nieuwe geel-oranje met driehoek
de wit-oranje is volgens de regelingen al helemaal niet geldig meer maar wordt gedoogd.

(dit is ons in september 2009 tijdens de cursus tot beroepsregelaar door de opleider (oud-rechercheur) gezegd)
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Reactie #216 Gepost op: 12 maart 2011, 22:38:40
Er zijn maar 2 officieel goedgekeurde hesjes die op dit moment gedragen mogen worden.
Dat is de volledig oranje met de tekst "Verkeersregelaar" erop en de nieuwe geel-oranje met driehoek
de wit-oranje is volgens de regelingen al helemaal niet geldig meer maar wordt gedoogd.
Correct. De volledig fluoriserend oranje met de tekst "Verkeersregelaar" (in retroreflecterende letters van minimaal 8 cm. hoog) is nog toegestaan tot 1 maart 2014, daarna mag die ook niet meer.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #217 Gepost op: 13 maart 2011, 00:11:41
Correct. De volledig fluoriserend oranje met de tekst "Verkeersregelaar" (in retroreflecterende letters van minimaal 8 cm. hoog) is nog toegestaan tot 1 maart 2014, daarna mag die ook niet meer.

Ja/Nee, tijdens het vaststellen van de nieuwe regels is gezegd dat alle tot nu toe bestaande kleding nog mag worden gedragen tot 01-03-2014 dus ook de wit/oranje jas. Gelukkig word deze door de meesten als oudbollig gezien en al snel vervangen.

Nu we het hier toch over hebben, mijn leverancier kan alleen hesjes vinden. Weet iemand een adres voor hydrowear jassen in de nieuwe aankleding?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #218 Gepost op: 13 maart 2011, 00:30:16
@HIT,

Je zou het eens bij Bekobi te Beverwijk kunnen proberen.
Heb er zelf goede ervaringen mee.
http://www.bekobi.com/index.php?page=shop.browse&category_id=72&option=com_virtuemart&Itemid=26
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #219 Gepost op: 13 maart 2011, 00:48:58
@HIT,

Je zou het eens bij Bekobi te Beverwijk kunnen proberen.
Heb er zelf goede ervaringen mee.
http://www.bekobi.com/index.php?page=shop.browse&category_id=72&option=com_virtuemart&Itemid=26

tnx, maandag gelijk ff kijken, want die hesjes werken echt niet lekker.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.