Steekpartij - Rotterdam 7-10-2006

Auteur Topic: Steekpartij - Rotterdam 7-10-2006  (gelezen 11089 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #50 Gepost op: 20 september 2009, 21:06:49
een dumpert filmpje met youtube-tags werkt niet!  ;) http://www.dumpert.nl/mediabase/37634/bbdb6a10/gekke_nederlandse_man_steekt_vrouw_in_rotterdam.html
en dan boven even goedkeuren (anders zit er nog een slotje op) LET OP DIT ZIJN SCHOKKENDE BEELDEN
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 20 september 2009, 21:09:30
Is al opgelost, maar toch bedankt  O0


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #52 Gepost op: 20 september 2009, 23:29:27
HET VOLGENDE FILMPJE BEVAT ZEER SCHOKKENDE BEELDEN !!!!

Link naar het filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/37634/bbdb6a10/gekke_nederlandse_man_steekt_vrouw_in_rotterdam.html
bron: Dumpert

Dit filmpje hoeft van mij niet hier geplaatst te worden........misselijkmakend,, ziekelijk slecht om dit te vertonen.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #53 Gepost op: 20 september 2009, 23:38:32
Dit filmpje hoeft van mij niet hier geplaatst te worden........misselijkmakend,, ziekelijk slecht om dit te vertonen.

Ja Shave dat is het zeker, maar blijkbaar heeft sylvester1986 het nog even nagevraagd bij een andere mod. Eigenlijk kunne we het filmpje beter laten voor wat het is.. kan een mod mijn ''Dubbelpost'' even verwijderen? dankje!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 20 september 2009, 23:54:08
Sorry als het jullie misselijk maakt, maar er staat toch echt dat het filmpje schokkende beelden bevat en als mensen dan toch klikken, wie zijn fout is dat dan?
Als er meer zijn die zeggen dat het verwijderd moet worden, dan heb ik daar geen problemen mee en dan gebeurd dat ook.
Het ging mij meer om het verhaal wat er achter zat, namelijk dat die gestoorde gek maar 4 jaar cel kreeg en dat dat in mijn ogen veel te kort is  >:(

Ps ik hoor wel of die link weg moet!


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #55 Gepost op: 21 september 2009, 00:02:29
Daarom zeg ik van mij hoeft het hier niet geplaatst te worden, ik geef jou niet de schuld maar wel een antwoord ;)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 21 september 2009, 00:07:51
Ik hoopte alleen dat het een discussie weer op gang bracht, omdat er eerst niet stond wat voor strafmaat de man kreeg.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #57 Gepost op: 21 september 2009, 00:09:04
Sorry als het jullie misselijk maakt, maar er staat toch echt dat het filmpje schokkende beelden bevat en als mensen dan toch klikken, wie zijn fout is dat dan?
Als er meer zijn die zeggen dat het verwijderd moet worden, dan heb ik daar geen problemen mee en dan gebeurd dat ook.
Het ging mij meer om het verhaal wat er achter zat, namelijk dat die gestoorde gek maar 4 jaar cel kreeg en dat dat in mijn ogen veel te kort is  >:(

Ps ik hoor wel of die link weg moet!


Daarnaast is het al niet volgens de forum gebruiken om een 'discussie' te starten in een verzamel topic. Ook heb je het oorspronkelijke topic opgezocht waar over deze zaak al uitgebreid gediscussieerd is. Als je zonodig weer wilt gaan duscussieren dan kan het in het oorspronkelijke topic en kan iederéén eerst even lezen wat er al eerder besproken en uitgediscussieerd is zodat we weer niet met dezelfde argumenten gaan komen.

Ik zal de discussie hier even afsplitsen en plakken aan de oorspronkelijke discussie (dit staat dan straks in het goede topic)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 21 september 2009, 00:17:33
Dank u O0


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #59 Gepost op: 21 september 2009, 00:22:49
Dank u O0

Dit staat natuurlijk los van de discussie over de link naar de beelden.