Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1180989 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #520 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:03:27
Achter de achterruit zitten ze nog gewoon ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #521 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:18:32
Alleen nog maar OT, AT en VROS auto's en geen normale onopvallende auto's met O&G meer.

Het OT rijdt 999 van de 1000 keer zonder O&G.   ::)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #522 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:21:06
Achter de achterruit zitten ze nog gewoon ;)



KLPD met waakzaam & dienstbaar, dat had ik nog niet gezien..


guus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 176
  • Dit forum is het helemaal !
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #523 Gepost op: 21 oktober 2008, 20:54:02
Achter de achterruit zitten ze nog gewoon ;)



Wie weet waarom de hoek waaronder de achterzijde van KLPD voertuigen gestriped is, anders is dan bij normale politievoertuigen. De strepen staan hier veel steiler dan bij niet-KLPD-voertuigen.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #524 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:04:49
Wie weet waarom de hoek waaronder de achterzijde van KLPD voertuigen gestriped is, anders is dan bij normale politievoertuigen. De strepen staan hier veel steiler dan bij niet-KLPD-voertuigen.

Gokje, valt beter op langs de snelweg?


guus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 176
  • Dit forum is het helemaal !
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #525 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:10:29
Gokje, valt beter op langs de snelweg?

dat was ook het enige dat ik kon bedenken, aangezien er meer strepen naast elkaar kunnen, dus 'drukker' oogt en meer opvalt. Gezien het feit dat de striping bij de KLPD ook doorloopt tot op de bumper, zal het opvallen van grotere afstand op de snelweg wel de doorslaggevende reden zijn.

maar als dat zoieso beter opvalt, waarom zouden ze dan niet alle voertuigen zo uitvoeren (afgezien van het feit dat het minder mooi overeenstemt met de rest van de striping op de zij- en voorkant)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #526 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:19:51
Achter de achterruit zitten ze nog gewoon ;)

Zelfs de allernieuwste voertuigen zijn (nog) en worden voorzien van flitsers. Zal gewoon wel zo blijven ook.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #527 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:25:52
Zelfs de allernieuwste voertuigen zijn (nog) en worden voorzien van flitsers. Zal gewoon wel zo blijven ook.

Dit zijn nog de "oude" nieuwe voertuigen. Dus daar zit inderdaad alleen nog aan de achterzijde gecentreerd een blauwe flitser. Bij de nieuwe KLPD voertuigen met volledige flitsbak zal ook deze verdwijnen. Dan blijven alleen nog 2 grill flitser over. Dus ben benieuwd waar het "zal gewoon wel zo blijven ook" vandaan komt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #528 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:27:04
Dan blijven alleen nog 2 grill flitser over. Dus ben benieuwd waar het "zal gewoon wel zo blijven ook" vandaan komt.

Uit de garage van het KLPD ..... (en uit het rapport over het testen van de lichtbalk, vorig jaar). Of er moet zo iets plotseling zijn veranderd, dat de garage van het KLPD dit nog niet weet ....

Probleem is dat als je EN rondom oranje wilt en rond om blauw, dat je dan aan een dikke balk moet. En dat gaat / ging niet gebeuren bij het KLPD ivm de ontiegelijke windruis.

Maarre, volgens mij kunnen we nu beter wachten tot dat er officiële berichten naar buiten komt ... I.p.v. speculeren en optie's gaan benoemen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #529 Gepost op: 21 oktober 2008, 21:28:06
Het OT rijdt 999 van de 1000 keer zonder O&G.   ::)

Dat klopt helemaal. Toch is dit 1 van de 3 uitzonderingen die wordt genoemd.