Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1180871 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #840 Gepost op: 4 september 2009, 20:52:40
de nieuwere chevy's hadden wel LED flitsers.

Niet allemaal hoor... net wat de wensen van de klant zijn ;)

Aan de zijkant heb ik ze bij VZA en GGD tot nu toe nog nooit gezien hoor... (Achterzijde wel)...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #841 Gepost op: 5 september 2009, 21:39:23
Vista van het GVB Amsterdam


Whelen LFL


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #842 Gepost op: 6 september 2009, 10:41:23
Vista van het GVB Amsterdam


Vreemd, zoals die Vista eruit ziet passen er geen twee etage's van die sputnik corner modules in.... Enig idee waarom Jerommeke?


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #843 Gepost op: 6 september 2009, 12:22:00
Omdat oranje niet aan de TB II klasse hoeft te voldoen, maar slechts aan de TB 1?



Groeten, Ruud


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #844 Gepost op: 7 september 2009, 00:58:21
Omdat oranje niet aan de TB II klasse hoeft te voldoen, maar slechts aan de TB 1?



Groeten, Ruud

Leuk en aardig, dan snap ik best dat er 1 module inzit. Maar dat verklaard niet waarom er (op het oog) maar 1 module in past. Er lijkt simpelweg geen plek voor een tweede. En dat is vreemd... lijkt me toch gewoon een standaardbak met standaard sputnik corner modules?


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #845 Gepost op: 7 september 2009, 09:48:19
Vreemd, zoals die Vista eruit ziet passen er geen twee etage's van die sputnik corner modules in.... Enig idee waarom Jerommeke?

Wanneer je er twee rijen in wilt, gaat de rij die er nu in zit wat naar beneden, dus op de grens van de oranje/heldere lens. Dan is er wel ruimte, en nog steeds allebei zichtbaar. ;)


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #846 Gepost op: 7 september 2009, 11:25:13
De halfronde sputnik leds passen zelfs in de onderste laag. Dit wordt gedaan bij de Europese variant van de Arjent (= Vista met lage bovenkappen)

Groeten, Ruud


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #847 Gepost op: 9 september 2009, 23:12:51


Even kijken of dit werkt. Bijgevoegd een foto van de Hänsch DBW 975 in blauw. Ook deze balk is er inmiddels in de nieuwe TB II klasse. Op de foto zit er nog geen oranje pit op. Deze balk is van mijzelf voor wat persoonlijk testwerk.

Er zullen zo snel mogelijk wat betere foto's volgen. Voor degenen die denken dat het een Whelen Edge is...niet helemaal.
Het buitenframe en de lenzen zijn gelijk aan een Whelen Edge. De techniek die erin zit is totaal anders. Er wordt gebruikt gemaakt van andere leds, andere printplaten en andere corner modules.

De balk is uitgerust met 8x3 watt leds per hoekmodule.

Groeten, Ruud


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #848 Gepost op: 12 september 2009, 01:10:47


Door Hiddutje @ Youtube

Apart voertuig, nieuwe Hänsch pit, speaker op het dak ::) en een dashbordflitser :-\
Aan de streepjescode te zien (op het raam net achter het rechterachterportier) zal het wel een huurauto zijn
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Neetje

  • ICTer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Reactie #849 Gepost op: 13 september 2009, 13:43:34
Hallo allen,

Heeft iemand voor mij een filmpje/geluidsbestand met de hele oude ambulance sirene uit eind jaren 80?
Weet niet zeker of het een 3 tonige martin hoorn is of dat het anders heet ???

Mvg,
Neetje