Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 147775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #10 Gepost op: 8 november 2006, 01:16:02
Een kameel lijkt me ook wel wat, kost mij geen energie, geen lekke banden, is snel, heeft een enorm uithoudingsvermogen en je zit lekker hoog ;)
Zonder gekheid, ik vind die fiets een goed idee, had er ook al eens naar gekeken, wacht belangstellend af.

Kees  8)


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #11 Gepost op: 8 november 2006, 14:11:43
Ah, je hebt ook al gekeken naar de mogelijkheid tot hulpverlenen op de fiets?
Ik ben benieuwd. Ik neem uit je bericht aan dat het plan uiteindelijk niet is doorgegaan? Wat waren daarvoor de overwegingen?


DanielB

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 8 november 2006, 21:16:25
Een kameel lijkt me ook wel wat, kost mij geen energie, geen lekke banden, is snel, heeft een enorm uithoudingsvermogen en je zit lekker hoog ;)
Zonder gekheid, ik vind die fiets een goed idee, had er ook al eens naar gekeken, wacht belangstellend af.

Kees  8)

Dan zul je wel meer van die Spencer-tassen (of andere rugtassen) aan moeten schaffen en een wat sportiever uniform lijkt me dan ook wel op zijn plaats...


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #13 Gepost op: 9 november 2006, 01:40:16
Dan zul je wel meer van die Spencer-tassen (of andere rugtassen) aan moeten schaffen en een wat sportiever uniform lijkt me dan ook wel op zijn plaats...

Voorlopig al hard aan het werk om een sportiever lichaam te krijgen anders helpt dat strakke pak ook niet vrees ik  ;)

Kees  8)


DanielB

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 9 november 2006, 08:17:26
Voorlopig al hard aan het werk om een sportiever lichaam te krijgen anders helpt dat strakke pak ook niet vrees ik  ;)

Kees  8)

Denk dat dat opzich niet nodig is, maar wel dat de officiële NRK-kleding van nu te hangerig is voor deze taak ;)


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #15 Gepost op: 9 november 2006, 11:57:16
M.B.T. de kleding: wij (ThomasW en ik) zijn inmiddels hiervoor ook al in contact getreden met leveranciers van fietskleding en fiets-uniformen  :)

groet, Michel


frankj

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 9 november 2006, 16:14:31
hmmmmm ,ben benieuwd naar het concept wat jullie gaan presenteren  :)


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #17 Gepost op: 14 november 2006, 16:00:40
Nou, dat concept is dus goedgekeurd en binnekort is het Rode Kruis Utrecht een biketeam rijker! Dat biketeam wordt gevormd door 4 mooie mountainbikes van Cube (met dank aan Cube voor de sponsoring) en het kernteam van een aantal actievelingen van Utrecht-Midden. Hopelijk komen we binnenkort met foto's!


dino

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 14 november 2006, 19:51:18
Ik zou ook heel graag een biketeam bij ons rk-cluppie willen hebben. Zover ik weet zijn ze er wel mee bezig geweest maar was het te duur. Maar ben reuze benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen!!!


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #19 Gepost op: 14 november 2006, 19:51:53
Van harte gefeliciteerd Thomas  :) Wacht met belangstelling op publicatie van de foto's

Kees  8)