Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 147711 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DanielB

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 7 december 2006, 17:46:23
Er zijn speciale oortjes met losse spreeksleutel die je aan je vinger kan doen beschikbaar voor bikers...

Er zijn diverse soorten headsets die mogelijk beschikbaar zijn..


Ik ben niet zo thuis in dat soort apparatuur:p


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #41 Gepost op: 10 december 2006, 14:43:13
Ik denk dat sowieso snelheid en in een porto praten niet zo heel goed samengaan. Ik denk dat als je een bericht moet inspreken, dat je dan toch even wat langzamer moet gaan rijden. Net als mensen die op de fiets telefoneren, die versta je door het windgeraas vaak ook niet goed. Langzamer rijden is sowieso handig als je één hand kwijt bent aan de porto. Een oortje zal inderdaad moeten, en zo'n losse spreeksleutel aan je schouder is ook wel handig.
In het begin is dat denk ik wat we gaan proberen, als dat niet goed genoeg gaat moeten we een betere oplossing verzinnen...


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #42 Gepost op: 10 december 2006, 14:48:55
Wij hebben al een en ander geexperimenteerd met een biketeam op ATB's..
Beetje late reactie omdat deze post alweer een tijdje geleden was, maar voor wat voor inzetten gebruiken jullie die ATB's? En wat voor eisen stellen jullie aan de mensen die zo'n ATB gebruiken? En is het project succesvol?


DanielB

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 10 december 2006, 14:50:22
Ik denk dat sowieso snelheid en in een porto praten niet zo heel goed samengaan. Ik denk dat als je een bericht moet inspreken, dat je dan toch even wat langzamer moet gaan rijden. Net als mensen die op de fiets telefoneren, die versta je door het windgeraas vaak ook niet goed. Langzamer rijden is sowieso handig als je één hand kwijt bent aan de porto. Een oortje zal inderdaad moeten, en zo'n losse spreeksleutel aan je schouder is ook wel handig.
In het begin is dat denk ik wat we gaan proberen, als dat niet goed genoeg gaat moeten we een betere oplossing verzinnen...

Als je een goed oortje gebruikt, heb je daar niet zoveel last van. Ik heb zelf bij mijn Sony Ericsson W810i een in-ear headset die goed isoleert, waardoor ik muziek en telefonie goed versta. Het enige probleem is de kleine microfoon i.c.m. wat hardere wind... Dus dat valt wel mee :)


DanielB

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 18 december 2006, 17:58:54
Even een wakker houdt-schopje...

Is er al meer bekend over de definitieve layout van de fiets? En de eventueel aangepaste uniformering?


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #45 Gepost op: 18 december 2006, 18:43:18
Even een wakker houdt-schopje...

Is er al meer bekend over de definitieve layout van de fiets? En de eventueel aangepaste uniformering?

Nope, nog niks bekend. Begin januari hopelijk meer!  :)

gr. Michel


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #46 Gepost op: 18 december 2006, 21:36:20
Aangepaste uniformen ligt moeilijk, ook wat betreft regelementen bij de afdeling.
Wat betreft lay-out van de fiets: ik wacht op het voorstel van de fietsenleverancier, die gaat een voorstel doen.


DanielB

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 18 december 2006, 22:21:21
Jullie mogen het weten: ik zit echt op de komende updates te wachten!


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #48 Gepost op: 19 december 2006, 12:37:04
Wij ook!  ;D
Een indicatie van de lay-out van de fietsen: er zal duidelijk Rode Kruis op komen te staan, maar de leverancier wil er natuurlijk ook duidelijk Cube op hebben staan (het merk van de fiets). Het zal dus een compromis worden daartussen...


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 24 december 2006, 18:46:01
Waarom het wiel opnieuw uitvinden? terwijl de biketeams van de politie een zeer goede fiets hebben. Zowel de fiets als de kleding kan in Utrecht worden aangeschaft.