Boek: "Politievoertuigen in Nederland".

Auteur Topic: Boek: "Politievoertuigen in Nederland".  (gelezen 12836 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #20 Gepost op: 14 november 2006, 15:04:19
Het is inderdaad een leuk boekwerk geworden. Ik heb hem trouwens op de beurs in Dordrecht verkregen. En ik kijk eigenlijk nu al uit naar de volgende delen.
Wel is het jammer dat er toch enkele merken en modelen vergeten zijn. Zo vind ik niets terug van de Alfasud in politie uitvoering, De Citroen Mehari welk ooit op Oostvoorne gebruikt werd en wat te denken van de Citroen DS "Snoek" die door de politie van Ede, Wageningen en Kampen gebruikt werden. Volgens mijn zelfs nog één in Groningen. Trouwens ik hoop dat men de Alfa-Romeo Spiders van de AVD en de verkeersdienst Amsterdam in een volgend deel behandeld, Als mede de beide Fiat-Abarth 124 Spiders en de VW-Porsche 914 naast de andere wagens van de AVD. Zo als de Dikke Amerikaanse Fords, de Engelse Ford Zephyr, De Duitse Ford Taunus, De verschillende Porsche's, De Citroen HY TPW's, De RangeRover en de Jeep Cherokee. Die laatste is wel op een stille manier uit het wagenpark verdwenen.

Ik denk (of beter gezegd ik hoop) dat we die voeruigen in de volgende delen gaan zien. Er wordt gesproken dat de verkeerspolitie in een ander deel besproken wordt.
Maar ik moet wel zeggen dat ik deel 1 al heel erg leuk vind... Een aanrader voor de politievoertuig hobbyist  ;D ;D ;D


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #21 Gepost op: 14 november 2006, 18:30:04
Zeker leuk boek,

Ik weet wel zeker dat er nieuwe delen bij komen, want er staat nu al groot voorop: Deel 1 :P

Ik hoop het, en we gaan het vast meemaken ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 11 januari 2007, 16:22:56
Ik heb het boek vandaag mogen ontvangen en ben er erg blij mee. Het boek ziet er mooier uit en is dikker dan ik in eerste instantie had verwacht.
Ook staan er een hoop leuke foto's in welke ik goed kan gebruiken voor wat administratieve dingen.  ;)

In het voorwoord heb ik alleen al een taalfoutje ontdenkt. Op pagina zes onderaan de pagina linker kolom staat er 'gwone' in plaats van 'gewone'. Maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.  :) Het is een aanrader!


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #23 Gepost op: 11 januari 2007, 17:32:18
yep er staan er wel wat meer in hoor..ER komen vier delen voorin het boek staat er wat er per deel behandeld wordt...Kan haast niet wachten op de andere delen


112fryslan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #24 Gepost op: 23 maart 2014, 18:17:01
Er is al jaren niks in dit topic geschreven maar toch even een vraag. Zijn er nog andere delen uitgekomen van dit boek? Krijg een vraag van iemand die op zoek is naar deel 2 van dit boek.