GRIP 3 Zeer grote brand bedrijf - Emmeloord 09-11-2006

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer grote brand bedrijf - Emmeloord 09-11-2006  (gelezen 22349 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gerben

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 13 november 2006, 11:24:27
mischien omdat een van de links niet klopt
http://kilroynews.net/latestnews.htm
dit is de goede.
Ik wil niemand tegen de haren instrijken, maar ik moet zeggen dat ik de berichtvoering op deze site tegen het sarcastische aan vind zitten. Enige vorm van objectiviteit zou de website een stuk aangenamer maken om te lezen. But that's just me... :-X


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #61 Gepost op: 13 november 2006, 15:16:54
mijn opmerking was niet sarcastisch bedoeld. maar ik had ook een paar keer geprobeerd via de 2e link er te komen. en zag toen het verschil. ok het is maar een letter maar een wereld van verschil in compuland
ik heb er met opzet geen smilys bij geplaatst om dit gewouwel te voorkomen.

mvg rick


redder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 194
Reactie #62 Gepost op: 13 november 2006, 15:22:03
sorry mensen
in de haast was ik inderdaad een letter vergeten.
 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #63 Gepost op: 13 november 2006, 15:46:53
Ik wil niemand tegen de haren instrijken, maar ik moet zeggen dat ik de berichtvoering op deze site tegen het sarcastische aan vind zitten. Enige vorm van objectiviteit zou de website een stuk aangenamer maken om te lezen. But that's just me... :-X

Ik sluit mij ook bij jouw mening aan, ik vindt het soms ook erg vervelend en storend  :-X :-\


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #64 Gepost op: 13 november 2006, 16:54:35
Inderdaad beetje jammer, meestal is de berichtgeving op Kilroy aardig objectief, dit komt een beetje over als een jammerend amateurjournalistje.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!