Nieuwe HV-2 Brandweer Vianen

Auteur Topic: Nieuwe HV-2 Brandweer Vianen  (gelezen 8569 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 11 november 2006, 23:23:08
Volgens mij voldoet hij niet aan http://www.brandweerstriping.nl/  ::) ::) ::) ::) ??? ;)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #21 Gepost op: 12 november 2006, 14:44:26
Maar vind hem wel heel apart. Gelukkig weer eens een wagen in een andere kleur. :D :)
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #22 Gepost op: 12 november 2006, 14:54:26
Ik vind het echt lelijk, en zo blijven ze in brandweer Nederland er alles aan doen om vooral NIET één gezicht te vormen   :-X :-\ :-\
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #23 Gepost op: 12 november 2006, 19:27:01
Ik vind het echt lelijk, en zo blijven ze in brandweer Nederland er alles aan doen om vooral NIET één gezicht te vormen   :-X :-\ :-\

Helemaal mee eens!!! Net zo lelijk als die hoogwerker met die gele boom en alle andere onzin die ze telkens weer bedenken om maar weer anders te zijn dan de rest.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #24 Gepost op: 12 november 2006, 19:28:29
Helemaal mee eens!!! Net zo lelijk als die hoogwerker met die gele boom en alle andere onzin die ze telkens weer bedenken om maar weer anders te zijn dan de rest.
Dus dat!
Brandweer moeten ze rood houden!


ajax

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 12 november 2006, 19:30:16
Helemaal mee eens!!! Net zo lelijk als die hoogwerker met die gele boom en alle andere onzin die ze telkens weer bedenken om maar weer anders te zijn dan de rest.

vind het wel ballen hebben dat je anders durft te zijn


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #26 Gepost op: 12 november 2006, 21:49:29
vind het wel ballen hebben dat je anders durft te zijn

Als je dan toch zo nodig anders dan de rest wilt zijn maak je voertuigen dan helemaal origineel en ga dan niet de BZK-striping lopen verkrachten. De regels van de BZK-striping zijn volgens mij heel simpel. Wil je deze striping gebruiken, neem hem dan 1 op 1 over en verzin er niet zelf weer wat bij. Het afwijken van het stripingsvoorstel is zelfs verboden omdat dit model eigendom is van BZK (en dus bechermd). Al zou BZK dan wel een keer moeten gaan handhaven want dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan. Kijk maar eens hoeveel afwijkingen er rondrijden.

Misschien een goed onderwerp voor een nieuwe topic: "Afwijkingen van de BZK-striping". Die zijn er immers genoeg, zowel grote als kleine.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #27 Gepost op: 12 november 2006, 22:14:32
Wat een super Cool ding, en zeker die gele achteropbouw..........  :D
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #28 Gepost op: 12 november 2006, 22:36:12
Wat een super Cool ding, en zeker die gele achteropbouw..........  :D
Oeiiii helemaal fout ;D


Bart S

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 13 november 2006, 18:25:53
Als je dan toch zo nodig anders dan de rest wilt zijn maak je voertuigen dan helemaal origineel en ga dan niet de BZK-striping lopen verkrachten. De regels van de BZK-striping zijn volgens mij heel simpel. Wil je deze striping gebruiken, neem hem dan 1 op 1 over en verzin er niet zelf weer wat bij. Het afwijken van het stripingsvoorstel is zelfs verboden omdat dit model eigendom is van BZK (en dus bechermd). Al zou BZK dan wel een keer moeten gaan handhaven want dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan. Kijk maar eens hoeveel afwijkingen er rondrijden.

Enne, waar wijkt deze HV dan af van de geldende regels? Een verplichte rode achtergrond kan ik nergens vinden, maar wellicht kijk ik eroverheen?