Trauma NL

Auteur Topic: Trauma NL  (gelezen 28025 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinC

  • IC-verpleegkudige i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #10 Gepost op: 11 april 2007, 15:10:54
kheb maar klein stukje gezien,, ging over MMT-inzet in Zuidhorn waar een vrachtwagen tegen spoorviaduct is aangeknald... ben benieuwd als het de zelfde was ;D khoop het voor je ;)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #11 Gepost op: 11 april 2007, 15:39:59
kheb maar klein stukje gezien,, ging over MMT-inzet in Zuidhorn waar een vrachtwagen tegen spoorviaduct is aangeknald... ben benieuwd als het de zelfde was ;D khoop het voor je ;)

Nou die vrachtwagenchauffeur kwam inderdaad binnen, maar dat was niet de inzet waar ze het MMT volgde. Het was wel die vrachtwagenchauffeur, waar het MMT ook bij was. Maar de MMT-inzet zelf, waar ze het MMT volgde, ging over ongeval met beknelling in Smilde.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


EdwinC

  • IC-verpleegkudige i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #12 Gepost op: 11 april 2007, 15:55:35
okeej duidelijk!
mijn excuses :-\ O0


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #13 Gepost op: 12 april 2007, 15:32:43
dat is dan waarschijnlijk de oude aflevering, eerst komen de aflevering als Trauma Noord op RTVnoord en dan als die afleveringen afgelopen zijn is het te zien als Trauma NL op rtl 5... althans dat dacht ik ;)

SBS6 gaat het uitzenden


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #14 Gepost op: 13 april 2007, 10:47:02
waneer hoelaat
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #15 Gepost op: 13 april 2007, 20:42:50
had dat van SBS6 van de site van het UMCG geloof ik.. stond niet bij wanneer het seizoen op landelijke TV van start zou gaan! :(


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #16 Gepost op: 8 mei 2007, 21:47:47
Vanaf volgende week maandag, 14 mei iedere werkdag te zien om 19.55 uur op SBS6.
Ik verheug me er nu alweer op.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #17 Gepost op: 8 mei 2007, 21:52:50
zeker inplaats van medisch centrum :)
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #18 Gepost op: 8 mei 2007, 21:59:06
Vanaf volgende week maandag, 14 mei iedere werkdag te zien om 19.55 uur op SBS6.
Ik verheug me er nu alweer op.

wouw! dat is nog eens genieten.. ik keek iedere week, nu kan ik iedere dag smullen.. wat is dat een geweldige en realistische serie.. kan niet wachten!


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #19 Gepost op: 8 mei 2007, 22:07:10
wouw! dat is nog eens genieten.. ik keek iedere week, nu kan ik iedere dag smullen.. wat is dat een geweldige en realistische serie.. kan niet wachten!
Dat is snel. Ik kan jullie garanderen: zijn weer fantastische uitzendingen, prachtige repo's over MMT ook vandaag weer op TV Noord!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl