Trauma NL

Auteur Topic: Trauma NL  (gelezen 28164 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

voa-brandweer

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 29 mei 2007, 23:33:44
ik las op tv noord dat de uitzendingen niet online mogen staan om dat sbs6 de rechten heeft over het programma
dus denk inderdaad dat jij niet naar trauma noord of nl zit te kijken O0


Kaktus

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
Reactie #61 Gepost op: 30 mei 2007, 19:30:32
Ik heb nu wel via de link tv noord opstaan, kzie een programma maar dat is volgens mij allesbehalve trauma noord, is dat normaal? :)
Edit: dat programma duurt wrs gewoon geen twee uur zoals ik dacht (hoopte) en nu zit ik middenin andere uitzendingen waarschijnlijk. :)

Nee, sorry, ben ook niet helemaal volledig geweest.  :-X Het programma duurt een minuut of 25. Dus ongeveer van 19.20 tot 19.45, van 21.20 tot 21.45 en van 23.20 tot 23.45.

Dus als je om 20.42 uur kijkt, zit je net tussen twee uitzendingen in. Je hebt ws rond die tijd naar 'Het verhaal van Groningen' zitten kijken... :-\


brielle

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 30 mei 2007, 19:47:20
het begint zometeen rond 8 uur op sbs 6 ;) O0 maar dat wisten er vast al heel veel


Sunflower

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 31 mei 2007, 23:14:06
Nee, sorry, ben ook niet helemaal volledig geweest.  :-X Het programma duurt een minuut of 25. Dus ongeveer van 19.20 tot 19.45, van 21.20 tot 21.45 en van 23.20 tot 23.45.

Dus als je om 20.42 uur kijkt, zit je net tussen twee uitzendingen in. Je hebt ws rond die tijd naar 'Het verhaal van Groningen' zitten kijken... :-\

Ow maar is niets hoor. Ik had gewoon ook logisch moeten nadenken en moeten weten dat je anders niet expiliciet de uren erbij zou schrijven. :)
Ik heb het trouwens wel gezien nu! Het was heel leuk! :)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #64 Gepost op: 1 juni 2007, 20:49:50
Erg mooi/goed inhoudelijk programma :) ;)


seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Reactie #65 Gepost op: 5 juni 2007, 11:32:19
Ik vind het een machtig mooi programma, maar krijg soms wel de indruk dat alleen de `simpele`ongevallen bij de ambulancedienst worden getoond en de heftigere ongevallen bij het MMT.

Natuurlijk is het ook wel afhankelijk welke gevallen je in je dienst krijgt en natuurlijk is het ook zo dat het MMT er ook juist is voor de complexere gevallen. Maar toch...

Wat is jullie mening hierover ?

Martien


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #66 Gepost op: 5 juni 2007, 12:23:54
ja dat dacht ik ook.

gisteravond op sbs 6 was voor de mmt een vrouw van een paard gevallen en het ambulancedienst kreeg een gevallen brommer die tegen een auto was gereden en die konder ze daar behandelen.

maar nu zag ik ook dat die vrouw met de traumahelikopter werdt vervoerd. Ik dacht dat dat nooit mocht i.v.m ruimtegebrekt


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #67 Gepost op: 5 juni 2007, 13:23:08
Ik dacht dat dat nooit mocht i.v.m ruimtegebrekt

Natuurlijk mag dat wel, ze hebben die brancard in de heli niet voor de sier.  :P Alleen wordt het bijna nooit gedaan. Alleen als er veel tijdwinst mee behaald kan worden wordt er vervoerd met de heli...


Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
Reactie #68 Gepost op: 5 juni 2007, 13:52:49
en daarom is het bij trauma nl regelmatig te zien dat ze vervoerd worden met heli doordat met de boot gewoon sloom is
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


linn..

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 5 juni 2007, 19:05:12
Ik vind het een machtig mooi programma, maar krijg soms wel de indruk dat alleen de `simpele`ongevallen bij de ambulancedienst worden getoond en de heftigere ongevallen bij het MMT.

Natuurlijk is het ook wel afhankelijk welke gevallen je in je dienst krijgt en natuurlijk is het ook zo dat het MMT er ook juist is voor de complexere gevallen. Maar toch...

Wat is jullie mening hierover ?

Martien

Ben ik het mee eens, maar is het niet zo, dat de meeste inzetten toch uit gevallen bestaan met pijn op de borst, benauwdheid, enzovoort? Daar heb ik wel het idee van en Trauma NL stampt dat er zo langzamerhand goed in  :P

Het MMT is echt lijp  :D De arts Alexander Veen ( die blonde, wat jongere arts) heeft mij rondgeleid op die helikopter  8) Dat was egt te lijp ! :D