Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 406849 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #470 Gepost op: 16 november 2012, 15:03:03
Uhm... Ja? En? Is deze huisstijl beschermd ?

Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar de strepen van RWS waren niet beschermd maar de kleuren combinatie (zwart/geel) bedoelde ik.

Maar volgens de vrouw luister ik wel vaker met een half oor  998765


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #471 Gepost op: 16 november 2012, 15:37:43
Die striping ga je het niet mee redden denk ik, echter de klacht om zijn parkeergedrag wel. Twee plaatsen voor een Skoda is wel erg overdreven.  :-\
Ach muggen en olifanten. Er is zo te zien ruim voldoende parkeer mogelijkheid en de ambtenaren staan naast het voertuig. Waarschijnlijk mochten ze gezien ontheffingen hun auto op de rijbaan neerzetten, dan is dit allemaal niet zo probleem.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #472 Gepost op: 16 november 2012, 15:54:45
Ach muggen en olifanten. Er is zo te zien ruim voldoende parkeer mogelijkheid en de ambtenaren staan naast het voertuig. Waarschijnlijk mochten ze gezien ontheffingen hun auto op de rijbaan neerzetten, dan is dit allemaal niet zo probleem.
Zo overdreven is het niet; als ik hem bij ruim voldoende parkeergelegenheid zo neerkwak of vergeet mijn tijdschijf te plaatsen heb ik als ik terugkom een cadeautje onder mijn ruitenwisser zitten. Gezien dat deze heer en dame van 'parkeerbeheer' zijn (het schrijven van bekeuringen terwijl je naar de parkeerautomaat loopt, red.) ga ik er van uit dat ze een rondje hebben gelopen om cadeau's uit te delen. Niet om hun eigen voertuig van buiten te bewonderen..


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #473 Gepost op: 16 november 2012, 22:08:08
Uhm... Ja? En? Is deze huisstijl beschermd ?
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar de strepen van RWS waren niet beschermd maar de kleuren combinatie (zwart/geel) bedoelde ik.

Maar volgens de vrouw luister ik wel vaker met een half oor  998765
Rijkshuisstijl is inderdaad beschermd.


Citaat
Rechten

Burgers ontlenen vertrouwen aan het logo van de Rijksoverheid. Ze moeten er dus op kunnen vertrouwen dat dit logo alleen door de Rijksoverheid - en in specifieke gevallen door de door haar aangewezen instanties - wordt gebruikt. Om haar Intellectuele Eigendomsrechten uit te kunnen oefenen, heeft de Rijksoverheid een auteursrechtelijk voorbehoud (PDF | 509 kb) op het logo en de huisstijl gemaakt. Tevens heeft zij het beeldmerk als hoogheidsteken gedeponeerd. Door deze handelingen is het voor de Rijksoverheid mogelijk om bij een (vermoedelijke) inbreuk op haar rechten op het logo in rechte op te treden.

Bron: http://www.rijkshuisstijl.nl/index.cfm/i-base-1rijkslogo/achtergrond/rechten/

Maar we raken enigzins offtopic.
Meer info over de rijkshuisstijl (dus niet alleen RWS striping)vindt je in dit topic.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #474 Gepost op: 7 januari 2013, 12:39:54
Een paar weken geleden heb ik een voertuig van Maximum Dog Security zien rijden. Deze was voldoet m.i. ook aan de biza striping.

Ik kan de foto alleen niet plaatsen, dus van de link naar de site van het bedrijf. Hier staan ook foto's van de voertuigen.

http://www.maximum-security.nl/hondenbeveiliging.asp
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #475 Gepost op: 7 januari 2013, 12:42:54
En ze hebben ook een medische tak. Deze maken zelfs gebruik van een oude VZA Ambulance. De VZA striping zit er nog op en de blauwe lampen en het woord Ambulance ook.

http://www.maximum-security.nl/hulpverleners.asp
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #476 Gepost op: 7 januari 2013, 12:47:14
Een paar weken geleden heb ik een voertuig van Maximum Dog Security zien rijden. Deze was voldoet m.i. ook aan de biza striping.

Ik kan de foto alleen niet plaatsen, dus van de link naar de site van het bedrijf. Hier staan ook foto's van de voertuigen.

http://www.maximum-security.nl/hondenbeveiliging.asp
Inderdaad eentje die een brief verdiend..

Mooi bontkraagje ook...


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #477 Gepost op: 7 januari 2013, 12:52:19
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #478 Gepost op: 7 januari 2013, 12:53:45
Dank je VKRC. Dit is idd een voorbeeld van Maximum Security. Dit is dan het voertuig tbv camerabeveiliging.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #479 Gepost op: 7 januari 2013, 12:59:46
Klopt, wel mooi materiaal alleen verkeerde striping ;)
Qua Ambulance denk ik dat ze dat wel goed geregeld hebben, maar de rest is idd BiZa
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat