Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 403262 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #350 Gepost op: 27 mei 2012, 01:34:31
Zijdelings heb ik beroepshalve ook met "namaak/plagiaat" te maken, dergelijke dermate goedgelijkende zaken leveren normaal gesproken een vet proces-verbaal op en snelle actie van de merk- cq. licentie-houder.
 98uiye
Hoe en in hoeverre een gehaaide advocaat  >:D een dergelijke zaak weet te traineren cq. ontkrachten weet ik natuurlijk niet, de advocaten van de merkhouders laten zich echter ook niet kisten 998765.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #351 Gepost op: 27 mei 2012, 11:52:51

Glasservice met donkere Politie-striping. :-\

Met een daarchter een Dierenambulance met niet op BZK-gelijkende striping  ;)


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #352 Gepost op: 27 mei 2012, 11:57:05
@Bert65
Als dat onder BZK gelijkende striping zou vallen, zou geen enkele schuine streep meer mogen  998765
Ik ben ook van mening dat die Dierenambu juist een nette striping voert.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #353 Gepost op: 27 mei 2012, 21:24:39
Dat lijkt niet in de verste verte op BZK, en trouwens ... voor een dierenambu zou ik de striping nog wel willen verdedigen, die plukken vaak genoeg dode dieren van de weg en staan op de gekste plaatsen over de weg ook na oproep van politie of brandweer!


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #354 Gepost op: 27 mei 2012, 22:31:30
Met een daarchter een Dierenambulance met niet op BZK-gelijkende striping  ;)
@Bert65
Als dat onder BZK gelijkende striping zou vallen, zou geen enkele schuine streep meer mogen  998765
Ik ben ook van mening dat die Dierenambu juist een nette striping voert.
Dat lijkt niet in de verste verte op BZK, en trouwens ... voor een dierenambu zou ik de striping nog wel willen verdedigen, die plukken vaak genoeg dode dieren van de weg en staan op de gekste plaatsen over de weg ook na oproep van politie of brandweer!


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #355 Gepost op: 27 mei 2012, 23:00:09
Citaat
Ik ben ook van mening dat die Dierenambu juist een nette striping voert.
  98uiye
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #356 Gepost op: 28 mei 2012, 11:20:11
Dat lijkt niet in de verste verte op BZK, en trouwens ... voor een dierenambu zou ik de striping nog wel willen verdedigen, die plukken vaak genoeg dode dieren van de weg en staan op de gekste plaatsen over de weg ook na oproep van politie of brandweer!

Ik ben toen bij het ontwerp geweest en dat was ons idee ook maar BZ vond het geen goed idee. Het eerste ontwerp vond men teveel op op de striping van de douna lijken. Vandaar dat gekozen is voor deze versie.  998765


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #357 Gepost op: 28 mei 2012, 12:03:59
De oplossing misschien ??

De Star of Life bij de dierenambu is groen ..... maak de ambu limoengroen [lime green] dat zie je in de VS vaak bij de brandweer en zet er dan geel-witte BZK op, verwisseling met de Douane is uitgesloten ..... en immers hebben de mensen van de dierenambu naar MENSELIJKE maatstaven geen spoedeisende taak maar ze hebben wél met patiënten van doen die vaak helemaal niet blij zijn te worden opgetild of zo met alle gevolgen van dien maar tevens zijn het vaak óók patiënten waarbij MENSEN veel leed hebben als het fout gaat !!

Blauw-blauw zal er niet inzitten daarvoor heeft een dier in de MENSENWERELD gewoon te weinig status, maar BZK moet mijns inziens wel .... al is het maar voor de veiligheid van de dierenambu.medewerkers op de weg ....... zien en gezien worden  O0!


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #358 Gepost op: 28 mei 2012, 12:42:35
Het is ook een kostenplaatje DDV. Een standaard witte bus is goedkoper dan..
Vele Dierenambulances moeten het met "afdankertjes" doen.
De huige striping werkt, retroflesteer en is herkenbaar.


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #359 Gepost op: 28 mei 2012, 15:58:41
Klopt, het was ook maar een opgegooid balletje om aan te geven dat er m.i. best wel mogelijkheden zouden kunnnen zijn  8)!!