Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 402809 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Neetje

  • ICTer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Reactie #440 Gepost op: 10 november 2012, 10:32:01


Is dit ook een kandidaat voor een melding aan de LFR?


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #441 Gepost op: 10 november 2012, 16:49:36


Is dit ook een kandidaat voor een melding aan de LFR?

In mijn ogen mag je een mailtje naar het lfr sturen. Dit is gelijkend op.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


EHV-ertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #442 Gepost op: 10 november 2012, 17:18:23
Het is wel een beetje sad als wij mailtjes gaan sturen naar de LFR om dit te melden of niet dan?  98uiye


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #443 Gepost op: 10 november 2012, 17:39:26
Het is wel een beetje sad als wij mailtjes gaan sturen naar de LFR om dit te melden of niet dan?  98uiye

Hoeft ook niet, ze lezen hier gewoon mee  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #444 Gepost op: 10 november 2012, 18:53:40
Het is wel een beetje sad als wij mailtjes gaan sturen naar de LFR om dit te melden of niet dan?  98uiye

striping op laten plakken te sterk op de striping van hulpverlenings voertuigen lijkt, dat is sad  >:D


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #445 Gepost op: 10 november 2012, 19:17:28
striping op laten plakken te sterk op de striping van hulpverlenings voertuigen lijkt, dat is sad  >:D

Maar wat is gelijkend ???
In feite is dit hele topic SAD aangezien LFR al een jaar of 10 15 z'n werk niet doet omdat je anders nooit zoveel voertuigen in dit topic konden staan. >:D 0098


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #446 Gepost op: 10 november 2012, 19:27:04
Maar wat is gelijkend ???
In feite is dit hele topic SAD aangezien LFR al een jaar of 10 15 z'n werk niet doet omdat je anders nooit zoveel voertuigen in dit topic konden staan. >:D 0098

Ach, ik heb aangaande dit onderwerp met enige regelmaat contact gehad met het LFR en geloof mij, ze zijn er druk mee.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #447 Gepost op: 10 november 2012, 20:14:58
Maar wat is gelijkend ???
In feite is dit hele topic SAD aangezien LFR al een jaar of 10 15 z'n werk niet doet omdat je anders nooit zoveel voertuigen in dit topic konden staan. >:D 0098
Dit is gewoon een verzamelplaats voor foto's van deze voertuigen, voertuigen die ik vaak nog nooit gezien had en waar de LFR mogelijk ook geen weet van had. Hoe moeten ze iets handhaven als ze niet van het bestaan van bepaalde voertuigen afweten. Ik denk juist dat de mensen bij de LFR heel veel aan dit topic hebben  :).
Er is aan brandweer en politie gevraagd om uit te kijken naar dit soort voertuigen en dit door te geven, deze personen zijn hier ook op het forum actief als lid, dus waarom zou iemand dit niet door mogen geven als prive persoon. Wij hebben niet om de striping gevraagd. hier hebben de bedrijven zelf voor gekozen ;) .


EHV-ertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #448 Gepost op: 10 november 2012, 21:10:25
Ik snap dat we de foto's hier delen, maar om nu melding te gaan maken en hier tijd aan te besteden... Komop zeg... Ze lezen hier ook mee, dus bespaar je de moeite O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #449 Gepost op: 10 november 2012, 21:13:28
Als we iedereen die beslissing zelf laten maken komt het goed, en daarnaast het melden kan nooit kwaad. Verzoek om langzaam aan weer even terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !