Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 400999 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bjorn_Leek

  • Gast
Gepost op: 28 november 2006, 06:47:20
Dit topic is een samenvoeging van twee oudere topics, namelijk:
- Niet hulpverleningsvoertuigen met striping
- BZK striping op niet-hulpverleningsvoertuigen (of iets dergelijks, bestemd voor voertuigen die ten onrechte BZK-achtige striping voeren)

Omdat de inhoud van beide topics in elkaar overliep, is eroor gekozen de topics samen te voegen. Vandaar ook dat BZK in de topictitel tussen haakjes staat.




Je ziet steeds meer voertuigen van bedrijven rijden met striping erop, het leek mij leuk om daar een topic over te beginnen (die is er volgens mij nog niet) Het gaat hier dus om NIET PRIMARE-hulpverleningsvoertuigen, ik zal vanmiddag zelf ook al wat foto's neerzetten.




Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #1 Gepost op: 28 november 2006, 09:55:53
Zal ik de spits afbijten dan?   ;)



Dit voertuig van ArboUnie uit Rotterdam kwam ik een tijdje terug tegen. Vroeg me eigenlijk ook af wat deze wagen met blauwe lampen op het dak moet....    :-\

Gegroet,
Franc


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 28 november 2006, 12:29:18
Zal ik de spits afbijten dan?   ;)

http://img150.imageshack.us/img150/5330/arbounie2du9.jpg

Dit voertuig van ArboUnie uit Rotterdam kwam ik een tijdje terug tegen. Vroeg me eigenlijk ook af wat deze wagen met blauwe lampen op het dak moet....    :-\

Gegroet,
Franc

De striping lijkt ook wel heel erg op de BIZA striping :-\

Hier een busje van de RET. Het is weliswaar een voertuig dat ingezet wordt voor ongevallen, dus het is te betwisten of het wel of niet een HV-voertuig is.

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 28 november 2006, 17:02:16
Nou hier zal ik dan mijn eerste foto neerzetten, de bedrijfsauto's van mijn eigen werk.


Normale dienstauto (2x auto's met reflectie en 7x zonder reflectie)


Dienstauto hondengeleider (1 auto zonder reflectie)


Ik zal binnenkort eens zoeken naar foto's van andere voertuigen die ik ooit gespot heb.


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #4 Gepost op: 28 november 2006, 17:18:59
Je ziet steeds meer voertuigen van bedrijfen bedrijven ;) rijden met striping erop, het leek mij leuk om daar een topic over te beginnen (die is er volgens mij nog niet) Het gaat hier dus om NIET-hulpverleningsvoertuigen, ik zal vanmiddag zelf ook al wat foto's neerzetten.


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 28 november 2006, 18:17:02


Waar haal je dat vandaan ?  ;) ;D haha schoonheidsfoutje


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #6 Gepost op: 28 november 2006, 22:30:41
Zal ik de spits afbijten dan?   ;)

Dit voertuig van ArboUnie uit Rotterdam kwam ik een tijdje terug tegen. Vroeg me eigenlijk ook af wat deze wagen met blauwe lampen op het dak moet....    :-\

Gegroet,
Franc

Dit betreft een ambulance van ArboUnie (Merseyweg in de Botlek, Rotterdam). En ja, een echte ambulance, dus een brancard achterin. Apart ding. Is de opvolger van de oude Mercedes ambulance, die voorheen van Bornkamp Ziekenvervoer Rotterdam (nu: Bios-groep) is geweest.
greetz,  Enrique


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 29 november 2006, 06:03:57
Dit betreft een ambulance van ArboUnie (Merseyweg in de Botlek, Rotterdam). En ja, een echte ambulance, dus een brancard achterin. Apart ding. Is de opvolger van de oude Mercedes ambulance, die voorheen van Bornkamp Ziekenvervoer Rotterdam (nu: Bios-groep) is geweest.
Dus een primair hulpverleningsvoertuig ;) maar hij blijft inderdaad heel erg appart! ::)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #8 Gepost op: 29 november 2006, 12:50:55
http://img150.imageshack.us/img150/5330/arbounie2du9.jpg

Dit voertuig van ArboUnie uit Rotterdam kwam ik een tijdje terug tegen. Vroeg me eigenlijk ook af wat deze wagen met blauwe lampen op het dak moet....    :-\

Gegroet,
Franc

Zal vast een goede reden hebben, zo te zien is het voertuig ook uitgerust met C2000..... ::)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #9 Gepost op: 29 november 2006, 19:32:21
Dit betreft een ambulance van ArboUnie (Merseyweg in de Botlek, Rotterdam). En ja, een echte ambulance, dus een brancard achterin. Apart ding. Is de opvolger van de oude Mercedes ambulance, die voorheen van Bornkamp Ziekenvervoer Rotterdam (nu: Bios-groep) is geweest.

Tsjah, en waarom zou je dan gewoon de BZK striping gebruiken ::) Als je ervan af kan wijken is dat natuurlijk veel beter :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s