Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 400892 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #10 Gepost op: 29 november 2006, 19:38:29


retroreflecterende grijze striping aan de zij- en achterkant
aan de achterzijde eveneens een retroreflecterende V
Politie Aspirant niveau 4


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 29 november 2006, 20:06:31
Nog meer beveiliging:

Groenservice Zuid-Holland
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 29 november 2006, 20:17:59
Een bergingsbedrijf uit Hoevelaken met reflecterende striping:





Omroep Amersfoort, met reflectie striping, zij schijnen van de politie ontheffing te hebben, ik vind het toch erg typysch!





Bovenstaande melding is reeds het IFV afgehandeld


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 29 november 2006, 20:20:57
Een berger is toch een hulpverlener  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bjorn_Leek

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 29 november 2006, 20:22:51
maar dat zie ik niet echt als primaire diensten, meer secundair, ze rijden geen spoedritten om het zo maar even uit te leggen ;) :P


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 29 november 2006, 20:49:30
De vraag is eigENlijk: waar trek je de gens? Beveiliging kan je ook onder hulpverleners noemen, maar die rijden ook geen spoedritten.
Bjorn; misschien moet je nog even in het startbericht toevoegen dat het om niet-primaire hulpverleners gaat.

Er is trouwens een apart topic over bergingsvoertuigen, daar zal je de striping op de hierboven geplaatste foto wel vaker tegenkomen ;)

Omroep Amersfoort, met reflectie striping, zij schijnen van de politie ontheffing te hebben, ik vind het toch erg typysch!
http://www.brandweerdatabase.dds.nl/IMG_2978.JPG
http://www.brandweerdatabase.dds.nl/IMG_2979.JPG

Dat is heel leuk van de politie, maar het is nog altijd het Ministerie van Verkeer en Waterstaat die een striping goed moet keuren en het patent op de politiestriping is in handen van BZK. Ik zou het wel weten, die auto komt niet op de openbare weg, voordat die striping eraf is!


Hier nog wat moois van Wilchem BV







Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #16 Gepost op: 29 november 2006, 20:57:45
Dat is heel leuk van de politie, maar het is nog altijd het Ministerie van Verkeer en Waterstaat die een striping goed moet keuren en het patent op de politiestriping is in handen van BZK. Ik zou het wel weten, die auto komt niet op de openbare weg, voordat die striping eraf is!

zo rijd er in omgeving utrecht een aannemersbedrijf met politiestriping.. heb ze al paar keer zien rijden maar helaas geen kans gehad die auto te fotograferen.
Politie Aspirant niveau 4


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #17 Gepost op: 30 november 2006, 13:22:49
Dat is heel leuk van de politie, maar het is nog altijd het Ministerie van Verkeer en Waterstaat die een striping goed moet keuren en het patent op de politiestriping is in handen van BZK. Ik zou het wel weten, die auto komt niet op de openbare weg, voordat die striping eraf is!

ik denk dat het gewoon gedoogt word.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 30 november 2006, 17:44:50
ik denk dat het gewoon gedoogt word.

Ik denk wanneer je een diender hebt die weet dat het niet mag, die de ovj belt, dat ie dan toch echt een probleem heeft  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #19 Gepost op: 30 november 2006, 18:03:37

Omroep Amersfoort, met reflectie striping, zij schijnen van de politie ontheffing te hebben, ik vind het toch erg typysch!


Ga hier niet al te diep op in omdat ik niet weet wat de persoon die in deze auto rijdt wil maar er zit hier meer achter dan zomaar een camera-man van Omroep Amersfoort, zou dan ook best kunnen dat er wel een ontheffing is.

Misschien gaat de volgende uitspraak hier wel gedeeltelijk 'Niet alles is wat het lijkt'  ;D ;)

Tot zover.