Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 402482 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #100 Gepost op: 7 oktober 2007, 12:10:35
Is die onderste een oude KMar-motor?  ???
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #101 Gepost op: 7 oktober 2007, 12:18:29
Volgens de eigenaar een oude politiemotor, reden er meer van in de rondte, weliswaar minder uitgedost als deze.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #102 Gepost op: 27 november 2007, 20:12:44
Volgens de eigenaar een oude politiemotor, reden er meer van in de rondte, weliswaar minder uitgedost als deze.

Klopt, een ex-Hollands Midden als ik het goed heb. Motor wordt voornamelijk gebruikt voor begeleidingen en de eigenaar is een goede vriend. Zelf ook sinds kort een ex-politie fiets, rood/gele striping, geïnspireerd door Engelse Battenbourg patroon. Fiets overgenomen van andere collega MBT'er en tevens goede vriend, die zelf weer een R1150P gekocht heeft  ;D

Die foto's zijn genomen tijdens de Aalsmeer Bloemen Tour, waar wij samen met HM de begeleiding deden. Zag daarvan ook al veel foto's van politiemotoren staan in het motor-materieel topic. Zelf was ik daar ook met mijn fiets.
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #103 Gepost op: 27 november 2007, 20:31:57
Klopt, een ex-Hollands Midden als ik het goed heb. Motor wordt voornamelijk gebruikt voor begeleidingen en de eigenaar is een goede vriend (fiets staat ook nog hier in de schuur hi hi). Zelf ook sinds kort een ex-politie fiets, rood/gele striping, geïnspireerd door Engelse Battenbourg patroon. Fiets overgenomen van andere collega MBT'er en tevens goede vriend, die zelf weer een R1150P gekocht heeft  ;D

Die foto's zijn genomen tijdens de Aalsmeer Bloemen Tour, waar wij samen met HM de begeleiding deden. Zag daarvan ook al veel foto's van politiemotoren staan in het motor-materieel topic. Zelf was ik daar ook met mijn fiets.

Allereerst welkom

Foto's zijn inderdaad gemaakt tijdens de ABT, erg gaaf, kun je misschien ook een foto van jouw fiets uploaden? (evt. via imageshack.us, dan hoef je niets te verkleinen enzo).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #104 Gepost op: 28 november 2007, 02:00:12
Allereerst welkom

Foto's zijn inderdaad gemaakt tijdens de ABT, erg gaaf, kun je misschien ook een foto van jouw fiets uploaden? (evt. via imageshack.us, dan hoef je niets te verkleinen enzo).

Die ken je wel Jerommeke, die heeft een tijdje bij ons gestaan ;)

Enne welkom Martin, we hebben een paar woorden gewisseld over je motor in de file op de A44 tijdens de Aalsmeer Bloemen Tour, ik verwarde je met iemand anders. Weet je ook wie ik ben ;)


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #105 Gepost op: 28 november 2007, 19:56:35
Die ken je wel Jerommeke, die heeft een tijdje bij ons gestaan ;)

Enne welkom Martin, we hebben een paar woorden gewisseld over je motor in de file op de A44 tijdens de Aalsmeer Bloemen Tour, ik verwarde je met iemand anders. Weet je ook wie ik ben ;)

Thnx. Had al wel paar keer rondgekeken, maar eigenlijk nooit geregistreerd. Via link van Daniël kwam ik hier weer eens langs.

 ;D  ja logisch hi hi. Idd, zal binnenkort ff de nieuwe pics uploaden er is nogal wat aan veranderd zeg maar ;-)
maareh paar oude foto's kan je op mijn eigen site zien: klik hier
(is alleen link naar die pagina....)
Ja de ABT was zeker leuk, zo hebben we nog wel meer van die mooie ritten, zoals oa. ook de Truckrun berkel.
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #106 Gepost op: 12 juli 2008, 19:52:37
Ik heb gisteravond laat nog even gegoogeld op deze club, maar hier is echt niets over te vinden. Het ziet er wel professioneel uit moet ik zeggen. Weet iemand meer over de "Dutch Airborne Search and Rescue"?

Vandaag dit voertuig (83-BV-TT) zien rijden op de A16 richting België, ter hoogte van de grensovergang Hazeldonk. Hij had beide blauwe Hella-pitten op de steeltjes staan. Nog steeds geen idee hoe of wat m.b.t. dit voertuig.
greetz,  Enrique


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #107 Gepost op: 7 september 2008, 22:30:11
Het bestelbusje is eigendom van een loodgietersbedrijf waar hij werkt. Hij is ook trainer van de jeugdbrandweer.





Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #108 Gepost op: 7 september 2008, 22:42:41
En uhm ... ik heb die auto wel eens op foto's gezien bij ongevallen en dergelijke, wat is het doel van zijn aanwezigheid daar?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #109 Gepost op: 7 september 2008, 23:05:16
En uhm ... ik heb die auto wel eens op foto's gezien bij ongevallen en dergelijke, wat is het doel van zijn aanwezigheid daar?
Hij maakt ook regelmatig foto's  ;)