Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping

Auteur Topic: Niet-hulpverleningsvoertuigen met (BZK) striping  (gelezen 406729 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

koen5

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #240 Gepost op: 4 april 2011, 16:21:20
Hierbij een voertuig van Traffic And More (website http://www.trafficandmore.nl/)
Ik zag vandaag nog een Renault Megane (meen ik) van hun rijden met in de achterruit 2 oranje LED's.  :)
Onderstaand voertuig heeft ook twee LED's in de grill en op het 'rek' aan de achterkant van de bak.


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #242 Gepost op: 16 mei 2011, 16:03:58
Zag van de week een wagen rijden van EYE 4 Security.


BRON: http://www.eye4security.nl/index.php?id=fotos
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #243 Gepost op: 31 mei 2011, 14:31:21
Zag zojuist hier in Eindhoven een gloednieuwe VW Touran van de beveiliging van de GGZE,Grote Beek.
Voertuig is voorzien van BZK striping in blauw groen,wagen heeft amber grillflitsers en LED balk.


svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #244 Gepost op: 31 mei 2011, 23:08:01
Ik heb de bussen van fietsnet nog niet zien langs komen, dit terwijl die met bussen rijden met erg op politie lijkende streepping. (mensen gaan ook langzamer rijden enz)oranje/blauwe strepen op witte bus.
als iemand een foto heeft zou die m dan willen plaatsen aub?

mvg
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #245 Gepost op: 31 mei 2011, 23:13:22
Ik heb de bussen van fietsnet nog niet zien langs komen, dit terwijl die met bussen rijden met erg op politie lijkende streepping. (mensen gaan ook langzamer rijden enz)oranje/blauwe strepen op witte bus.
als iemand een foto heeft zou die m dan willen plaatsen aub?

mvg

Welke omgeving rijden die? Zal binnen kort ff een plaatsen van Meander thuiszorg afdeling security.. Hebben ook bzk achtig...


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #246 Gepost op: 31 mei 2011, 23:47:17
Ik heb de bussen van fietsnet nog niet zien langs komen, dit terwijl die met bussen rijden met erg op politie lijkende streepping. (mensen gaan ook langzamer rijden enz)oranje/blauwe strepen op witte bus.
als iemand een foto heeft zou die m dan willen plaatsen aub?

mvg

Ik zie hier in mijn woonomgeving in Noordoost-Brabant regelmatig een bus van fietsned rijden. Kan me goed voorstellen dat mensen die bus weleens verwarren met een politie-/hulpdienstvoertuig.
www.fietsned.nl -> oordeel zelf.
Senior GGP / Oost-Brabant


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #247 Gepost op: 1 juni 2011, 00:23:22
Ik zie hier in mijn woonomgeving in Noordoost-Brabant regelmatig een bus van fietsned rijden. Kan me goed voorstellen dat mensen die bus weleens verwarren met een politie-/hulpdienstvoertuig.
www.fietsned.nl -> oordeel zelf.

Mischien regelen deze jongens ook de spoedreparaties aan de politie mountainbikes ?  ;)
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #248 Gepost op: 29 juni 2011, 16:52:50
de sprinter die ik ken rijd in Bovenkarspel e.o. maar ook al een paar keer een (fiat/peugot/citroën) gezien op de a7 thv zaanstad
 :)
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #249 Gepost op: 5 augustus 2011, 22:03:26
Gespot in Amsterdam Noord, voertuig van www.setcross.nl