Vijfde traumahelicopter in de maak

Auteur Topic: Vijfde traumahelicopter in de maak  (gelezen 23730 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #30 Gepost op: 7 december 2006, 00:38:54
ik doe ook effe mee met de speculatie's die heli die gaat worden bestuurd door een piloot ::) ::) ::). kunnen we niet gewoon wachten tot er meer info is???
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #31 Gepost op: 6 januari 2007, 19:52:38
Al iets meer bekend over deze vijfde kist?  :|


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2007, 22:50:47
Jep hij gaat de ll2 vervangen rond Maart  ::) Hoorde ik van ll2 piloot  8)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #33 Gepost op: 18 januari 2007, 22:53:09
Mischien komt ie een tijdje op soesterberg staan aangezien de lifeliners daar oefende toen ze over gingen op de EC`s maarja het is en blijft voorlopig een raadsel  :'(


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2007, 22:55:56
Jep hij gaat de ll2 vervangen rond Maart  ::) Hoorde ik van ll2 piloot  8)

Mischien komt ie een tijdje op soesterberg staan aangezien de lifeliners daar oefende toen ze over gingen op de EC`s maarja het is en blijft voorlopig een raadsel  :'(

Last van gespleten persoonlijkheid??  ::) ::) ;D ;D ;D :-X


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #35 Gepost op: 18 januari 2007, 22:59:46
Hoebedoel je  :(


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #36 Gepost op: 18 januari 2007, 23:07:37
Je geeft 2 tegenstrijdige antwoorden in 3 minuten tijd... ;)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #37 Gepost op: 18 januari 2007, 23:09:55
Voortaan zal ik het ff beter schrijven ik bedoelde dat de standplaats nog onbekend en is en dat het zeker is dat de nieuwe heli de lifeliner 2 als eerste gaat vervangen voor onderhoud. En dat is bevestigd door een ll2 piloot ;)


sajo

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 19 januari 2007, 14:52:26
Voortaan zal ik het ff beter schrijven ik bedoelde dat de standplaats nog onbekend en is en dat het zeker is dat de nieuwe heli de lifeliner 2 als eerste gaat vervangen voor onderhoud. En dat is bevestigd door een ll2 piloot ;)

Ik snap er nog steed geen hol van, hij is nieuw, De LL2  is net nieuw , die word weer vervangen door LL5
Standplaats niet bekend.  LL2  voor onderhoud uit de lucht en die nieuwe daar voor in de plaats.
LL 2 is regelmatig uit de lucht voor onderhoud en dan maken ze gewoon gebruik van het busje (alhoewel die wat vaker voor intern onderhoud de deur uit mag zeg,moet je voor de gein eens een kijkje in dat voetuig nemen.

PS Snap iemand het nog.
en ohja als je zo'n heli eens van dichtbij wilt bekijken van binnen ofzo of zelfs eens een keertje meevliegen als je mazzel heb
 het is ech nie zo moeilijk als iedereen denkt hoor het is zelfs makkelijker dan je denkt.
er zijn dagelijks mensen die dat uitproberen. of ben ik nou een beetje sarcastisch......HAHAHAHAHA effe een geintje hoor, sorry


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #39 Gepost op: 19 januari 2007, 15:15:20
Ik snap er nog steed geen hol van, hij is nieuw, De LL2  is net nieuw , die word weer vervangen door LL5
Standplaats niet bekend.  LL2  voor onderhoud uit de lucht en die nieuwe daar voor in de plaats.
LL 2 is regelmatig uit de lucht voor onderhoud en dan maken ze gewoon gebruik van het busje (alhoewel die wat vaker voor intern onderhoud de deur uit mag zeg,moet je voor de gein eens een kijkje in dat voetuig nemen.


Je haalt wat door elkaar. De LL5 wordt een hele nieuwe heli, deze zal worden ingezet als een bestaande Lifeliner buiten gebruik is (defect, onderhoud etc.). Zoals ze nu gebruik maken van het busje, is emt de LL5 de bedoeling dat deze dan een dag vliegt i.p.v. de Lifeliner 2 (in dit geval). De standplaats is bij mij ook nog niet bekend, maar dat maakt ook niet zoveel uit. Want de LL5 gaat alleen vliegen als een andere heli niet in gebruik is en de LL5 vliegt dan bijv. naar Zestienhoven (in geval van de Lifeliner 2) en vliegt vanaf daar naar meldingen. Zo heb ik het begrepen...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl