Kind vermoord op basisschool - Hoogerheide 01-12-2006

Auteur Topic: Kind vermoord op basisschool - Hoogerheide 01-12-2006  (gelezen 34286 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #20 Gepost op: 1 december 2006, 17:29:19
wat een zieke vent... nooooit weer vrijlaten die hufter :-X :'(


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #21 Gepost op: 1 december 2006, 18:02:07
sjees, respectloos.
om een kind te vermoorden moet je twisted zijn... dat in zijn school doen is nog vele malen ziekelijker!
Politie Aspirant niveau 4


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #22 Gepost op: 1 december 2006, 18:15:10
Eerste bloemen voor school in Hoogerheide

Uitgegeven: 1 december 2006 14:51
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 17:40


HOOGERHEIDE - Rond half drie zijn de eerste bloemen neergelegd bij basisschool de Klim-Op in Hoogerheide. Daar werd vrijdagochtend een 8-jarig jongetje uit groep vijf door geweld om het leven gebracht.

Een aantal schoolgenoten van de Klim-Op laat tegenover NU.nl weten zeer geschrokken te zijn. "We huilden en huilen nu nog steeds", schrijven schoolgenoten Kimberly, Nathalie en Milena in een mail. "We zullen dit blijven herdenken."

Voor het hek van de school staan cameraploegen, fotografen en journalisten. Twee oudere echtparen herhalen voor de journalisten hun versie van het gebeuren.

Bloemen

Voor het hek liggen enkele bosjes bloemen, neergelegd door omwonenden. Bij de school zijn ook een aantal politievoertuigen geparkeerd. Het drama lijkt zich te hebben afgespeeld op de bovenetage van het twee verdiepingen tellende schoolgebouw. Achter het raam van een van de klassen op die verdieping zijn mannen in witte overalls te zien, politiemensen van de technische recherche.

Bron: Nu.nl


Johan31051970

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #23 Gepost op: 1 december 2006, 18:16:30
Te ziek voor woorden,

familie, medescholieren en ter plaatste geweeste hulpverleners heel veel sterkte !!


paul_hartog

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 1 december 2006, 18:22:04
Ja egt vreselijk drama zeg :'(

waar moet dit heen met deze wereld. >:( >:( >:(


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 1 december 2006, 18:33:30
Echt een hele trieste gebeurtenis. Het gaat toch meer op Amerikaanse toestanden lijken hier in Nederland.
De dader van deze laffe daat mogen ze voor mij per direct een nekschot geven !!!!


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #26 Gepost op: 1 december 2006, 18:38:31
Echt een hele trieste gebeurtenis.
helemaal mee eens

Het gaat toch meer op Amerikaanse toestanden lijken hier in Nederland.
ook daar is het niet toegestaan en niet NORMAAL hoor... beetje kromme kreet altijd eigenlijk

De dader van deze laffe daat mogen ze voor mij per direct een nekschot geven !!!!
mnee, niet uit zijn lijden verlossen.. laat maar langzaam kapot gaan in een ophoudcel ofzo.. maar met de doodstraf ben je zelf net zo schuldig als hij is.
Politie Aspirant niveau 4


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #27 Gepost op: 1 december 2006, 18:42:47
Dit is echt niet te bevatten... hoe ver moet je zijn om zo'n daad te verrichten?! 22 jaar, dat is een jaar ouder dan ik zelf ben...

Straf voor zo'n iemand is niet te omschrijven.. volgens mij iets niets genoeg om mensen te troosten (en of genoegdoening te geven)

Alle betrokken, dus zowel familie, mensen van de school als ook betrokken HV'ers alle sterkte toegewenst!!

Het is en blijft onbegrijpelijk...........................................................................


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #28 Gepost op: 1 december 2006, 18:48:15
Het is en blijft onbegrijpelijk...........................................................................

ik WIL het niet eens begrijpen.. wie weet heeft die gozer jarenlang een trauma opgebouwd en is ie nu doorgeslagen.
en nee ik bedoel niet dat ik het goedkeur of rechtvaardig.. maar dat er meer achter KAN zitten en dat wij niet te snel moeten oordelen.
je kan een vos niet verwijten dat hij een kip aanvalt, als iemand geestelijk ontoerekeningsvatbaar is dit ook niet aan diegene.
natuurlijk is dit nooit goed te praten en moet er iets gebeuren met de dader, maatregel of straf is om het even wat dat betreft er moet verandering komen.
het heeft echter geen zin die persoon helemaal de grond in te stampen wie weet was hij in het dagelijksiemand zoals jou en mij, gewoon iemand die niet opviel, iemand die zijn huiswerk maakte en zich wellicht zelfs inzette voor de maatschappij!
de daad is afkeurenswaardig.. absoluut maar de dader is niet de duivel zelve en zal hoe stom en ongelofelijk het ook klinkt "zijn redenen hebben gehad".

even een aanvulling naar aanleiding van meerdere PM's:
NEE ik keur het niet goed
JA er moet iets gedaan worden
maar kijk wel verder dan je neus lang is, ook de dader is menselijk! ondanks de gruwelijke daad die hij heeft gepleegd.
Politie Aspirant niveau 4


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 1 december 2006, 20:05:38
ik WIL het niet eens begrijpen.. wie weet heeft die gozer jarenlang een trauma opgebouwd en is ie nu doorgeslagen.
en nee ik bedoel niet dat ik het goedkeur of rechtvaardig.. maar dat er meer achter KAN zitten en dat wij niet te snel moeten oordelen.
je kan een vos niet verwijten dat hij een kip aanvalt, als iemand geestelijk ontoerekeningsvatbaar is dit ook niet aan diegene.
natuurlijk is dit nooit goed te praten en moet er iets gebeuren met de dader, maatregel of straf is om het even wat dat betreft er moet verandering komen.
het heeft echter geen zin die persoon helemaal de grond in te stampen wie weet was hij in het dagelijksiemand zoals jou en mij, gewoon iemand die niet opviel, iemand die zijn huiswerk maakte en zich wellicht zelfs inzette voor de maatschappij!
de daad is afkeurenswaardig.. absoluut maar de dader is niet de duivel zelve en zal hoe stom en ongelofelijk het ook klinkt "zijn redenen hebben gehad".

even een aanvulling naar aanleiding van meerdere PM's:
NEE ik keur het niet goed
JA er moet iets gedaan worden
maar kijk wel verder dan je neus lang is, ook de dader is menselijk! ondanks de gruwelijke daad die hij heeft gepleegd.


hmm,,zo iemand is bijna geen mens meer.
Dit is wel ziek :-\ :'( :'(