Kind vermoord op basisschool - Hoogerheide 01-12-2006

Auteur Topic: Kind vermoord op basisschool - Hoogerheide 01-12-2006  (gelezen 34286 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marc S

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #40 Gepost op: 1 december 2006, 21:48:33
Er zijn van die dagen dat ik hoop dat god toch bestaat. En een warm onthaal voor dit ventje klaarzet.
Familie,schoolpersoneel,kinderen van deze school heel veel sterkte de komende tijd.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 1 december 2006, 21:52:56
Ik vindt het echt vreselijk wat hier is gebeurt. Ook van mijn kant wens ik de klasgenoten, leraren van de school en de familie en vrienden van het slachtoffertje (WEER 1 TEVEEL!) heel veel sterkte toe! Ik hoop dat deze dader goed aangepakt gaat worden, want ONS rechtssyteem in ons land klopt geen ene donder van.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #42 Gepost op: 1 december 2006, 21:54:18
Ik vindt het echt vreselijk wat hier is gebeurt. Ook van mijn kant wens ik de klasgenoten, leraren van de school en de familie en vrienden van het slachtoffertje (WEER 1 TEVEEL!) heel veel sterkte toe! Ik hoop dat deze dader goed aangepakt gaat worden, want ONS rechtssyteem in ons land klopt geen ene donder van.

en dat baseer je op?
Politie Aspirant niveau 4


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #43 Gepost op: 1 december 2006, 21:54:31
In een cel opsluiten is misschien niet zo heel erg meer tegenwoordig...

Die cellen worden alleen maar luxer >:(

Ik sprak vorige week een aangehouden verdachte (vrouw) die nu een week in de vrouwengevangenis in Breda zit. Ze zag er stukken beter uit dan tijdens de periode op het bureau, en verklaarde serieus dat:

- ze in Breda helemaal bij kwam;
- ze daar in de cel mag roken;
- ze daar televisie (zonder teletekst omdat zij in beperkingen zit) heeft;
- ze overdag vrij haar cel in en uit mag en met andere vrouwen kan kletsen;
- ze heerlijk slaapt in een mooi, luxe en schoon bed;
- ze liever daar zit dan op het bureau;
- ze liever daar zit dan toen zij nog "vrij" was (toen werkte ze elke avond in een café);
- ze niet zo nodig weg wil daar, "van mij mogen ze me daar houden, echt waar, ik kom heerlijk bij!".

 :|
greetz,  Enrique


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #44 Gepost op: 1 december 2006, 22:13:49
Zoals ik al zei

...
het wantrouwen komt pas als de straffen om de hoek komen kijken.
...
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 1 december 2006, 22:19:16
en dat baseer je op?

Dat de mensen die levenslang moeten krijgen binnen een aantal jaar weer leuk vrij rond lopen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #46 Gepost op: 1 december 2006, 22:54:53
Dat een dergelijk voorval discussies oproept over het rechtssysteem is begrijpelijk.
De vraag is echter of het juist is om deze temidden van emoties te voeren.
Wellicht stof voor een ander topic, zodat we hier ontopic kunnen blijven.


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #47 Gepost op: 1 december 2006, 23:24:28
En weer een illusie armer...........

Sorry maar gewoon voor dit soort mensen de doodstraf invoeren , en nee ik heb geen begrip voor dit soort geesteszieken verknipten of hoe je het wil noemen, dit soort dient gewoon snel en geruisloos uit deze maatschappij verwijderd te worden .

Ook ik heb 3 koters hier in huis lopen en ik denk dat dit elke ouder in Nederland aangrijpt.

Sterkte aan alle betrokkenen.......


112actueel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #48 Gepost op: 2 december 2006, 01:27:08
foto's op
www.112actueel.nl
Met dank aan vincent



brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #49 Gepost op: 2 december 2006, 10:00:11
hebben sommige mensen dan echt geen gevoel in hun kop???? iedereen heeft zijn mening maar ik vind dat je die man gewoon langszaam stukjje bij beetje iedere lichaamsdeel moet amputeren zonder verdovinge. kan iedereen wel lullen is ook een mens dit en dan, maar laat dat beest maar lijden dat verdient ie,want ik kan me ook voorstellen dat die jongen ook pijn heeft gelden. dus langszaam alles amputeren.(dit is overigens mijn persoonlijke mening, en er zal wel commentaar op komen , maar ik blijf bij mijn menig mensen!!!)
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt