Alternatief uniform

Auteur Topic: Alternatief uniform  (gelezen 8756 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DanielB

  • Gast
Gepost op: 8 december 2006, 20:50:48
In Nijmegen heb ik bij een vrijwilliger al eerder een ander uniform van het NRK gezien dan die de meeste van ons dragen. Ik zag 'm ook laatst (niet groot in beeld overigens) langskomen op een foto in ons eigen vakblad genaamd 'Voor Elkaar' (al heb ik eerder gevoel dat het Voor Breederveld is, aan de reclame voor hem te zien).

Weet iemand meer over dit uniform? Ik vind het zelf namelijk een stuk beter staan dan het gebruikelijke uniform.




Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #1 Gepost op: 8 december 2006, 23:35:31
Ik ben van Nijmegen, maar ik heb geen idee...
Arts  www.alphalog.nl


DanielB

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 9 december 2006, 02:51:08
Ik ben van Nijmegen, maar ik heb geen idee...

Met in Nijmegen doelde ik eigenlijk gedurende mijn verblijf in Nijmegen tijdens de Vierdaagse... Daar liepen twee personen namelijk wel in zo'n uniform rond. De polo/blouse ervan is donkerrood/donkergrijs.


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #3 Gepost op: 9 december 2006, 08:51:55



Zie dit topic: Officiële kleding
En deze link: GS Ambulancekleding


DanielB

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 9 december 2006, 12:04:19
Hmmmm, maar staat niet de blouse op die ik bedoelde...?


clsigma

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 9 december 2006, 12:41:22
Daniel, de blouse de jij volgens mij bedoelt staat op de 1e foto van Chopsticks.
Wij gaan ook over op dit werkhemd, het is veel praktischer en veiliger ( door de reflectie) dan de poloshirts.
En als zelfs de mensen op hoger nivo dit werkhemd bestellen, mogen wij het toch ook..... ::)
Ik ben in elk geval bij met deze verandering. Nu nog de fleecetrui met reflectie


DanielB

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 9 december 2006, 13:27:06
Daniel, de blouse de jij volgens mij bedoelt staat op de 1e foto van Chopsticks.
Wij gaan ook over op dit werkhemd, het is veel praktischer en veiliger ( door de reflectie) dan de poloshirts.
En als zelfs de mensen op hoger nivo dit werkhemd bestellen, mogen wij het toch ook..... ::)
Ik ben in elk geval bij met deze verandering. Nu nog de fleecetrui met reflectie

Ik zou er ook geen problemen mee hebben als dit werkhemd in de toekomst als standaard wordt gebruikt... Op de fleechetrui hoeft toch geen reflectie? Dan doe je gewoon je jas aan :)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #7 Gepost op: 9 december 2006, 13:55:22
Op de fleechetrui hoeft toch geen reflectie? Dan doe je gewoon je jas aan :)
Je hebt bepaalde tijden in het jaar waar het ook lekker is om de jas uit te laten en alleen de fleece te dragen.  ;)
By the way zou ik best zo'n nieuwe jas willen hebben, staat beter en in één (of eigenlijk twee) handomdraai heb je een bodywarmer.


DanielB

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 9 december 2006, 17:07:02
Je hebt bepaalde tijden in het jaar waar het ook lekker is om de jas uit te laten en alleen de fleece te dragen.  ;)
By the way zou ik best zo'n nieuwe jas willen hebben, staat beter en in één (of eigenlijk twee) handomdraai heb je een bodywarmer.

Ik ben zelf pas sinds 01/2006 NRKer, hoe lang wordt het momentele uniform  al gebruikt? Anders mogen ze best van mij voorstellen de hele lijn toch te moderniseren naar de G&S-lijn...  8)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #9 Gepost op: 13 december 2006, 12:05:18
De wedstrijd ploeg van afdeling Kampen heeft andere uniformen en die zijn inderdaad ook in Nijmegen geweest met enkele mensen. ;)
Ze vielen wel op tussen als die anderen. He Sigmaatje ;D


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN