Ambulance België

Auteur Topic: Ambulance België  (gelezen 27113 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #60 Gepost op: 28 januari 2007, 22:52:54
Weet iemand misschien nog wat adressen van Antwerpen, ik ga 14 Februari een reportage maken in Antwerpen van de hulpdiensten. Maar ik heb tot nu toe geen enkel adres :(

Deze misschien? http://www.kaai142.be/


Karim

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 28 januari 2007, 22:59:40
Deze misschien? http://www.kaai142.be/

Nee 't haventerrein is beveiligd, daar kom je niet zo maar.

Als je plaatjes van Belgische ambulance wil zou ik bij een van de grote ziekenhuis in antwerpen gaan staan en daar wat plaatjes schieten.

'k heb zelf voor Ambuce (grootste Antwerpse 100 dienst) op verschilende standplaatsen in Antwerpen gewerkt en de meeste posten hebben maar 1 wagen (sommige 2) en als ze al op standplaats zijn dan staat die gewoon in de garage, die op de meeste plaatsen ook niet echt zichtbaar is van de weg, dus ik denk dat je meer geluk hebt bij de ziekenhuizen  ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #62 Gepost op: 28 januari 2007, 23:05:20
Als ik tijd heb maak ik morgen wel even een lijstje van de ziekenhuizen en bijbehorende ambulanceposten in antwerpen
Nurse powerrrrr


Gunther

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 259
Reactie #63 Gepost op: 29 januari 2007, 22:53:50
Foto's van de nieuwe ziekenwagen van BW Heist-op-den-Berg.










Sprinter 315CDI automaat
Ombouwer: Autographe (België)
Alle blauwe signalisatie is in LED.


Karim

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 29 januari 2007, 23:04:53
"Amai da's ene schone"  

Mooie plaatjes Gunther  ;)


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #65 Gepost op: 30 januari 2007, 16:30:20
Die nieuwe sprinter is idd heel mooi. Het ziet er naar uit dat deze op vele plaatsen in Belgie zal worden aangekocht (als ik me niet vergis heeft Brussel ook voor dit type gekozen) Hij stond niet voor niks op het autosalon.

(arisco.be)


Karim

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 30 januari 2007, 16:48:12
Die nieuwe sprinter is idd heel mooi. Het ziet er naar uit dat deze op vele plaatsen in Belgie zal worden aangekocht...

Ja door de overheidsdiensten (brandweer, ziekenhuis) dan, maar waarschijnlijk niet door 't grote aantal prive 100 diensten want die hebben daar meestal 't geld niet voor helaas.


Gunther

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 259
Reactie #67 Gepost op: 30 januari 2007, 16:59:31
Deze is ook door het RK als standaard genomen, maar dat was al beslist voor de nieuwe er was. Wel met een iets andere inrichting als deze van BW Heist-op-den-Berg (oa tweede schuifdeur). Je zult ze talrijk zien komen hoor.


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #68 Gepost op: 30 januari 2007, 23:50:45
Ja door de overheidsdiensten (brandweer, ziekenhuis) dan, maar waarschijnlijk niet door 't grote aantal prive 100 diensten want die hebben daar meestal 't geld niet voor helaas.

O jawel, er is er al 1 geleverd voor http://www.ambulancecentrum.be/ en er zijn er 2 in opbouw voor jouw vroegere werkgever (Ambuce).
Een dikke 10 tal voor de 100 dienst zijn in bestelling met oa containerversie's op een 518CDI chassis.

Mvg,


Karim

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 31 januari 2007, 00:04:48
O jawel, er is er al 1 geleverd voor http://www.ambulancecentrum.be/ en er zijn er 2 in opbouw voor jouw vroegere werkgever (Ambuce).
Een dikke 10 tal voor de 100 dienst zijn in bestelling met oa containerversie's op een 518CDI chassis.

Mvg,

Ik doelde meer op de kleinere prive 100 diensten, Ambuce is 'n gigantische dienst, die heeft daar makkelijk genoeg geld voor, maar ik heb nog contact met verschillende mensen die bij 'n kleinere 100 dienst (zoals je ze bijv. in Limburg veel ziet) werken en die diensten hebben vaak geen geld voor 'n dergelijke nieuwe wagen, en zullen 't moeten doen met 'n 2e handse (meestal uit nederland overgekochte) ambulance.