LFO (Landelijke Faciliteit Ontmantelen)

Auteur Topic: LFO (Landelijke Faciliteit Ontmantelen)  (gelezen 37546 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 13 juni 2011, 23:54:42


Dienst: SEON
Soort voertuig: Ondersteuningsvoertuig
Merk & type: Mercedes-Benz Sprinter 515cdi
Byzonderheden: Er wordt gesproken over het feit dat dit voertuig OGS mag voeren en ook is voorzien van blauwe signalering. Ik heb zowiezo één voertuig van het SEON gezien waar wat (nog!) wat extra signalering opgezet is recentelijk, mogelijk ook blauw. Tevens is er wat onduidelijkheid over de toekomst van het SEON, het schijnt dat het afdichten van panden en het ruimen van hennep aanbesteed is en dat een andere firma de aanbesteding heeft gewonnen ...


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #41 Gepost op: 14 juni 2011, 00:00:12
Dienst: SEON
Byzonderheden: Er wordt gesproken over het feit dat dit voertuig OGS mag voeren en ook is voorzien van blauwe signalering. Ik heb zowiezo één voertuig van het SEON gezien waar wat (nog!) wat extra signalering opgezet is recentelijk, mogelijk ook blauw. Tevens is er wat onduidelijkheid over de toekomst van het SEON, het schijnt dat het afdichten van panden en het ruimen van hennep aanbesteed is en dat een andere firma de aanbesteding heeft gewonnen ...

Om de punten te beantwoorden: Er zitten inderdaad blauwe flitsers op het voertuig. Er zit geen sirene op. De flitsers worden alleen gebruikt bij het eventuele verplaatsen in een konvooi (met andere politievoertuigen) richting een locatie. Of bij een begeleiding door de politie. (betrouwbare bron) Het afdichten van panden is in Amsterdam van het SEON overgegaan naar Van den Boogaard. (daar is wel wat juridische strijd over geweest) De hennep plantages en alles daaromheen is en blijft vooralsnog bij het SEON.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #42 Gepost op: 14 juni 2011, 10:05:05
En dat extra pitje op die opvallende SEON-bus was alleen voor de Dreamnight.  ;)
greetz,  Enrique


sylvester1986

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 14 juni 2011, 10:11:22
Om welke extra pit gaat het?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #44 Gepost op: 14 juni 2011, 12:38:40
Om welke extra pit gaat het?

De Whelen L32 voor de lichtbalk  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 14 juni 2011, 15:46:12
Die zag ik helemaal niet  ;D
Waarom werd deze speciaal voor Dreamnight at Artis erop gezet, want hij heeft toch goede signalering?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #46 Gepost op: 15 juni 2011, 09:04:33
Die zag ik helemaal niet  ;D
Waarom werd deze speciaal voor Dreamnight at Artis erop gezet, want hij heeft toch goede signalering?
Omdat ie blauw is?  ::) was toch een groot feest, dus hoe meer discoverlichting hoe beter  :D
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #47 Gepost op: 16 januari 2012, 19:12:03
Tevens is er wat onduidelijkheid over de toekomst van het SEON, (..) het ruimen van hennep aanbesteed is en dat een andere firma de aanbesteding heeft gewonnen ...

En inderdaad, Kusters b.v. uit Eindhoven heeft deze nieuwe aanbesteding ''gewonnen''. Zij gaan landelijk werken met diverse onderaannemers.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #48 Gepost op: 17 januari 2012, 00:14:57
En inderdaad, Kusters b.v. uit Eindhoven heeft deze nieuwe aanbesteding ''gewonnen''. Zij gaan landelijk werken met diverse onderaannemers.

en daardoor moeten wij in A-A vanaf 01 februari alles zelf gaan doen. VAn begin tot einde. Iets wat altijd voor ons werd gedaan door het SEON.
en nu komen die gasten van de Boogaard. :'(


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #49 Gepost op: 18 juli 2014, 11:39:12
Voor de volledigheid van dit topic:
Citaat van: Michael 2141 link=msg=1269011 date=1400603057


Dienst: Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost
Kazerne: Eindhoven
Roepnummer: *
Soort voertuig: Adviseur Gevaarlijke Stoffen
Merk & type: Volkswagen Crafter
Kenteken: **-***-*
Byzonderheden: Aardig volle lichtbalk, Kenteken onherkenbaar gemaakt i.v.m inzetten voor het LFO.
Om deze reden staat er ook geen regio en korpsnaam op het voertuig
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s