Ambulances particuliere sector

Auteur Topic: Ambulances particuliere sector  (gelezen 171884 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

repatje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #240 Gepost op: 21 mei 2011, 20:58:28
Het is een 220 volt aansluiting waar de auto's gedurende de nacht aan zitten.
De tweede schuifdeur zit op de nieuwere modellen en bieden toegang tot O2 cilinders. Er kunnen twee grote cilinders in. De auto's maken veel kilometers per dag en worden gebruikt voor internationale repatriëringen. Binnen Europa wordt gereden, anders vliegen en dan doen de ambu's de afvoer vanaf de luchthavens.
In totaal zijn er 7 transporters.


112yannick17

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #241 Gepost op: 17 juni 2011, 21:15:05
dank u  ;D

Ik heb het vermoeden dat die ambulances voor hun dienstverband bij vg safety support hebben gereden, of in ieder geval enkele daarvan.

Maar van vg safety support kan ik niet veel meer vinden, kan iemand me daar iets meer over vertellen

vg Safety Support is opgeheven maar ik weet alleen niet waarom


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #242 Gepost op: 17 juni 2011, 23:51:08
En in welke hoedanigheid (vergunningtechnisch) mag stichting MOS met blauw rijden?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #243 Gepost op: 18 juni 2011, 08:19:28
Ik vermoed dat dat gedekt wordt in de evenementenvergunning, en dan dus alleen op het evenemententerrein.
greetz,  Enrique


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #244 Gepost op: 18 juni 2011, 10:46:58
Ik vermoed dat dat gedekt wordt in de evenementenvergunning, en dan dus alleen op het evenemententerrein.
Ik werk ook wel eens voor een organisatie die op alle ambulances nog gewoon blauw en sirene hebben zitten.
De auto is ingericht en herkenbaar als ambulance en in ernstige gevallen zouden wij na overleg met de MKA en onder politiebegeleiding met A1 naar het ziekenhuis mogen. Mits we dan natuurlijk een OGS geschoolde chauffeur hebben.
Ook op het evenemententerrein zelf wordt de OGS met regelmatig gebruikt bij evenementen met veel publiek en we daar tussendoor moeten.

Daarom mag het blijven zitten werd mij verteld.

Op de openbare weg zal de OGS nooit zonder toestemming gebruikt worden.

We komen tijdens de evenementen en onderweg veel politie tegen en nog nooit is er wat van gezegd. Dit is al sinds de oprichting van de organisatie sinds de jaren 80 zo. We hebben dus geen vergunning, maar wordt blijkbaar wel gedoogd.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #245 Gepost op: 18 juni 2011, 12:41:54
Helder, zo te zien gaat men daar ook proffesioneel mee om  O0
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #246 Gepost op: 20 juni 2011, 16:30:21
Zag vanmiddag in Rhoon een gele VW Transporter T5 met containeropbouw rijden (ambulance), zonder striping, maar met de tekst AMBULANCE en daaronder Medical-S erop. Dat is een bedrijf uit Werkendam (Vierlinghstraat 57) dat o.a. medisch personeel en materieel verhuurt voor evenementen etc. Was voorzien van een lichtbalk aan de voorzijde, zoals ik die volgens mij herken uit Noord-Holland-Noord. Kon er helaas geen foto van maken op dat moment. Maar in elk geval deze info voor de geinteresseerden.

Overigens zou ook het bedrijf Medic & Event Support (Rijnmond Medical Services B.V.) volgens de site van dat bedrijf over een ambulance moeten beschikken. Geen idee wat voor ambulance. Bedrijf is gevestigd aan de Dorpsdijk 40a in Rhoon. Iemand enig idee wat voor ambu dit bedrijf gebruikt?
greetz,  Enrique


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #247 Gepost op: 20 juni 2011, 17:07:22
Zag vanmiddag in Rhoon een gele VW Transporter T5 met containeropbouw rijden (ambulance), zonder striping, maar met de tekst AMBULANCE en daaronder Medical-S erop. Dat is een bedrijf uit Werkendam (Vierlinghstraat 57) dat o.a. medisch personeel en materieel verhuurt voor evenementen etc. Was voorzien van een lichtbalk aan de voorzijde, zoals ik die volgens mij herken uit Noord-Holland-Noord. Kon er helaas geen foto van maken op dat moment. Maar in elk geval deze info voor de geinteresseerden.

Overigens zou ook het bedrijf Medic & Event Support (Rijnmond Medical Services B.V.) volgens de site van dat bedrijf over een ambulance moeten beschikken. Geen idee wat voor ambulance. Bedrijf is gevestigd aan de Dorpsdijk 40a in Rhoon. Iemand enig idee wat voor ambu dit bedrijf gebruikt?

zonder striping? oo  gaan zei de striping ook al aanpassen net als bijv. MOS

foto medical s, hij stond voorheen gewoon op de site maar is later verandert. Ze hadden ook een chevrolet ambu op de site staan zonder roepnummer, dus waarschijnlijk was dit een huur voertuig. En ik zou ook gewoon zeggen dat het huur voertuig van mijn firma was.
Eigenlijk hoort dit meer in het topic over particuliere ambulances maarjah :P


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #248 Gepost op: 20 juni 2011, 17:22:51
zonder striping? oo  gaan zei de striping ook al aanpassen net als bijv. MOS

foto medical s, hij stond voorheen gewoon op de site maar is later verandert. Ze hadden ook een chevrolet ambu op de site staan zonder roepnummer, dus waarschijnlijk was dit een huur voertuig. En ik zou ook gewoon zeggen dat het huur voertuig van mijn firma was.
Eigenlijk hoort dit meer in het topic over particuliere ambulances maarjah :P
Dat is 'm inderdaad! En hij is nu inderdaad geheel ontdaan van striping.
greetz,  Enrique


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #249 Gepost op: 25 juni 2011, 13:00:27
Die VW is een oude van Nijmegen en is daarna naar Medical S gegaan. Heeft vorig jaar tijdens de Vierdaagse in Nijmegen gereden in dienst van het Rode Kruis.
Geloof niet alles wat je denkt.