Ambulances particuliere sector

Auteur Topic: Ambulances particuliere sector  (gelezen 172072 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #320 Gepost op: 8 januari 2013, 00:16:27
wat ik mij afvraag is, waarom heeft een B-bus blauwe lampen??
Omdat het een repatriėringsauto is, waarbij toch altijd de mogelijkheid bestaat dat de patient zodanig inkacheld dat je toch even vlot de kliniek in wil?
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #321 Gepost op: 8 januari 2013, 00:20:14
Dat is 11 maanden terug. Deze ambu staat nu dįįr gestald, met nog een ambulance. Geloof mij nou maar. ::)
Nou vooruit, op je blauwe ogen dan maar  ;D


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #322 Gepost op: 8 januari 2013, 18:01:10
Omdat het een repatriėringsauto is, waarbij toch altijd de mogelijkheid bestaat dat de patient zodanig inkacheld dat je toch even vlot de kliniek in wil?
Tik maar VZA International in op youtube, meerdere A1 ritten van deze ambulance..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Brendan

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #323 Gepost op: 25 februari 2013, 11:34:30
Ik heb een vraag en na de zoekfunctie te gebruiken lijkt mij dit de beste plek.

Wij hebben met het bedrijf een ambulance gekocht en de bestickering/striping is nog aanwezig.
Nou dient deze ambulance bestickert te worden hiervoor moet hij naar de bestickeraar gereden worden.

Als ik de lampen en de woorden ambulance afplak mag ik dan met de ambulance de weg op?

Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten want na 3 telefoontje met de politie en de rdw weet ik het nog niet.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #324 Gepost op: 25 februari 2013, 12:17:19
Ik heb een vraag en na de zoekfunctie te gebruiken lijkt mij dit de beste plek.

Wij hebben met het bedrijf een ambulance gekocht en de bestickering/striping is nog aanwezig.
Nou dient deze ambulance bestickert te worden hiervoor moet hij naar de bestickeraar gereden worden.

Als ik de lampen en de woorden ambulance afplak mag ik dan met de ambulance de weg op?

Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten want na 3 telefoontje met de politie en de rdw weet ik het nog niet.

Tsja.... Het woord ambulance afplakken, de blauwe lampen afplakken is in ieder geval iets! Je zou nog iets van ''BUITEN DIENST'' er op kunnen plakken, al is het met een paar A4'tjes.

Dan heb je er in ieder geval ''iets'' aan gedaan.

Nog beter is natuurlijk een autoambulance lenen/huren  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


army-medic

  • Gast
Reactie #325 Gepost op: 25 februari 2013, 13:40:44
Ik heb een vraag en na de zoekfunctie te gebruiken lijkt mij dit de beste plek.

Wij hebben met het bedrijf een ambulance gekocht en de bestickering/striping is nog aanwezig.
Nou dient deze ambulance bestickert te worden hiervoor moet hij naar de bestickeraar gereden worden.

Als ik de lampen en de woorden ambulance afplak mag ik dan met de ambulance de weg op?

Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten want na 3 telefoontje met de politie en de rdw weet ik het nog niet.
waarom zou je de weg niet op mogen????, het is toch gewoon een goedgekeurde auto.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #326 Gepost op: 25 februari 2013, 13:46:57
waarom zou je de weg niet op mogen????, het is toch gewoon een goedgekeurde auto.
Wel als ambulance, maar rij je er zo in, dan gelden er andere regels, denk dan aan de striping/stickers/lichtbalk/sirene etc. O0


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #327 Gepost op: 25 februari 2013, 14:08:31
Jij mag niet zo de weg op ook niet met afgeplakte tekst.
Met afgeplakte lampen mag wel. Het probleem zit hem in de BZK stripping.

Toch denk ik dat niemand er moeilijk over zal doen als je de lampen afdekt, de woorden ambulance afplakt en duidelijk aangeeft dat het voertuig buiten dienst is.
Neem een bevestiging van de bestickeraar mee dat het voertuig daar heen gaat (ook alleen die rit rijden) voor het geval je wel staande gehouden wordt.

Maar let op, dit is geen garantie dat er niet verbaliseerd wordt
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Brendan

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #328 Gepost op: 25 februari 2013, 15:05:14
Bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat ik gewoon alles probeer af te plakken (incl striping) en ook er iets op zal zetten van buiten dienst. Dan zal het toch wel duidelijk moeten zijn.


army-medic

  • Gast
Reactie #329 Gepost op: 25 februari 2013, 23:25:18
Bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat ik gewoon alles probeer af te plakken (incl striping) en ook er iets op zal zetten van buiten dienst. Dan zal het toch wel duidelijk moeten zijn.
er zijn diensten waar de magazijnmedewerker (zelfs zonder EHBO) de A-ambu's van en naar de garage brengt, en waarom mag dat dan wel, er staat dan ook geen "buitendienst"op.