Hond in de beveiliging

Auteur Topic: Hond in de beveiliging  (gelezen 14682 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2007, 22:02:28
Dat kan met elke hond, of je nu zo'n #$%^&*(eenhapscracker'tje hebt of een grote zware mastino  ::)
Ja, daar heb je gelijk in. Alleen denk ik dat een herder in je arm iets minder prettig voelt dan een Zwabbertje.

Nu ja, ik doe misschien te moeilijk omdat ik iets te vaak mensen zie die niet met hun hond om kunnen gaan en daarom maar marteldingen bedenken om hun hond toch vooral te kunnen overheersen. En ikvind dat vreselijk.
*leegheid*


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 20 juli 2007, 16:19:13
Ja, natuurlijk, ik zwam uit mijn nek  ::)

Als je de herder niet goed traint kunnen ze wél vals worden, van nature zijn ze dit niet, maar met de verkeerde begeleiding kan dat dus wél gebeuren.

Sorry, maar dit is de grootste onzin die ook ooit heb gehoord. Beetje erg hoog Martin Gaus gehalte. Nog even en je gaat vertellen dat een herder je in de rug aanvalt en nog gevaarlijker word als die bloed heeft geproeft.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #32 Gepost op: 20 juli 2007, 21:50:07
Sorry, maar dit is de grootste onzin die ook ooit heb gehoord. Beetje erg hoog Martin Gaus gehalte. Nog even en je gaat vertellen dat een herder je in de rug aanvalt en nog gevaarlijker word als die bloed heeft geproeft.
Die had ik nog nooit gehoord die twee  8)

Het kan zijn dat jouw ervaringen anders zijn, en dat lijkt me toch logisch aangezien jij weet waar je mee bezig bent, dus heb je overwicht op de honden?
*leegheid*


Target77

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 21 juli 2007, 12:45:25
Die had ik nog nooit gehoord die twee  8)

Het kan zijn dat jouw ervaringen anders zijn, en dat lijkt me toch logisch aangezien jij weet waar je mee bezig bent, dus heb je overwicht op de honden?

Runderbloed!!!  :P :D ;D ;D ;D