Politie in het geel

Auteur Topic: Politie in het geel  (gelezen 30753 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #110 Gepost op: 7 mei 2007, 20:59:14
Zelfs de agenten snappen het niet en vinden het inderdaad zelfs "gevaarlijk" want men kan er aan trekken of vasthouden...

Op de rug zit zeg maar een soort buidel waar die tekst in weg kan zakken maar tegelijkertijd een soort handvat. Als de tekst er in zit, anders verbergt de klep dit...

Maar op de bort andersom. Tekst zichtbaar dan heb je dus een borstzak die openstaat...

Overigens is het wel zo dat de motorrijder dit allemaal niet heeft...
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,590
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #111 Gepost op: 20 mei 2007, 12:06:03
Vanmiddag weer prio 1 met veel blauw blauw en toeters, maar werd tot 5x toe niet of nauwelijks opgemerkt door het verkeer. En dat terwijl ik al ruim van te voren het grote licht als aanzette om mijn aanwezigheid aan te geven...

Mijn idee maar of het mogelijk is, kan ik alléén maar hopen.
Bij de APK keuring wordt er een kastje aangesloten in de auto die ALLE Licht- en Geluidseffecten van de Hulpverlenende instanties herkent op ruime afstand en er voor zorgt dat eventuele muziekgevende apparatuur stil is totdat de Hulpverleners gepasseerd zijn.
Hierdoor moet het stukken beter worden lijkt mij.
Tevens moet zoiets in alle muziekapparatuur standaard worden ingebouwd.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #112 Gepost op: 20 mei 2007, 12:16:31
Zelfs de agenten snappen het niet en vinden het inderdaad zelfs "gevaarlijk" want men kan er aan trekken of vasthouden...


Ze kunnen ook aan je schouderbedekking trekken... Maar dat was bij de oude jassen ook al zo!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !