T5 Ambulance VZA (Haarlemmermeer)

Auteur Topic: T5 Ambulance VZA (Haarlemmermeer)  (gelezen 9906 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2007, 19:16:10
Nee ik ook niet  ;D Ben erg benieuwd, ook naar de sirene die hier op zit!
Kan iemand vertellen of er conrete veranderingen zijn t.o.v de proefmodellen?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RES-Q

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #21 Gepost op: 26 januari 2007, 21:37:16
Ik kan niet wachten was niet positief bedoeld. Mijn voorkeur gaat uit naar de chevrolets. Voor zover ik heb begrepen is het tussenschot achter de voorstoelen een eindje naar achteren verplaatst. De indeling achterin is verbeterd en de hoogte van de achterklep is aangepast zodat de klant zijn hoofd niet meer stoot. Misschien zijn er nog wel meer aanpassingen, maar die weet ik niet.


Bart S

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 27 januari 2007, 08:35:46
Ik kan niet wachten was niet positief bedoeld. Mijn voorkeur gaat uit naar de chevrolets. Voor zover ik heb begrepen is het tussenschot achter de voorstoelen een eindje naar achteren verplaatst. De indeling achterin is verbeterd en de hoogte van de achterklep is aangepast zodat de klant zijn hoofd niet meer stoot. Misschien zijn er nog wel meer aanpassingen, maar die weet ik niet.

Het beessie zou nu toch zo onderhand wel in het pand moeten staan? ;D

Bart (niks gebroken!! :))


photoboy1960

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
    • photoboy1960
Reactie #23 Gepost op: 27 januari 2007, 08:42:56
Worden nu alle chevy ambulnces vervangen op den duur door deze prachtige vw ambulances ?


supermario

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #24 Gepost op: 27 januari 2007, 10:36:58
kAls de BIG BOS van de VZA financieël voordeel wil halen wel denk ik.
Voor twee chev's kunnen er volgens mij drie VW's worden gekocht.
Om dan nog maar te zwijgen over de brandstofkosten.

En die kleur dat weten we nu wel >:(

En die nieuwe chevy dan die rijdt gewoon weg @%$#^@%@$ qua vering
heb ik nog nooit op een slechtere auto gereden  :-\
Hij die gaat groet u allen.


RES-Q

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #25 Gepost op: 27 januari 2007, 13:33:59
Mario,

vroegah hadden ze in Amstelveen de sprinters 301 en 302.  Ik kan je zeggen dat deze kermisattracties nog slechter reden dan de nieuwe Chevrolet.


enne Bart welkom terug!


supermario

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #26 Gepost op: 28 januari 2007, 12:51:44
Da's idd waar ja ik heb zelf nog op ''eén van de twee gereden, het probleem van de sprinters was dat
ze niet op snelheid kwamen. Het probleem van de chevy is de vering die is echt dramatisch te noemen.
Hier kan je met spoed een patiënt niet meer fatsoenlijk vervoeren tenzij je de hobbels zeer langzaam neemt
uiteraard, je staat dan wel bijna stil.

We hebben nu op de post tijdelijk de nieuwe chevy van de Haarlemmermeer staan kijken of die hetzelfde
probleem heeft ???
Hij die gaat groet u allen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 28 januari 2007, 12:53:44
Vandaar, gister zag ik een (nieuwe) cheef rijden vanaf Aalsmeer en ik kon het roepnummer al niet thuisbrengen  ;)
Iemand enig idee wanneer de nieuwe T5 voor Amstelveen komt?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #28 Gepost op: 28 januari 2007, 21:53:16
Worden nu alle chevy ambulnces vervangen op den duur door deze prachtige vw ambulances ?

Gelukkig niet  :D ;D

Tot nu toe is van de VZA en GGD alleen nog de 13-180 en 13-185 een VW en op Amstelveen komt er geloof ik ook nog een. Amsterdam en Zaanstreek-Waterland blijven in elk geval met de mooie chevy's rijden. Purmerend en Zaandam hebben er beide al 1 en voor Zaandam zijn er nog 3 onderweg... :)


Bart S

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 29 januari 2007, 21:10:23
Gelukkig niet  :D ;D

Tot nu toe is van de VZA en GGD alleen nog de 13-180 en 13-185 een VW en op Amstelveen komt er geloof ik ook nog een. Amsterdam en Zaanstreek-Waterland blijven in elk geval met de mooie chevy's rijden. Purmerend en Zaandam hebben er beide al 1 en voor Zaandam zijn er nog 3 onderweg... :)

Bijna goed...
De 13-180 = Amstelveen (nog niet gearriveerd)
De 13-185 = Hoofddorp
Totaal dus twee Volkswagens, en beide zijn VZA wagens. Volgens mij zijn ze bij de GGD allergisch voor alles waar geen Chevrolet op staat ;)