Negeren eh verlener

Auteur Topic: Negeren eh verlener  (gelezen 19049 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #90 Gepost op: 24 april 2007, 23:01:10
het is ook denk ik heel sterk, de toon die de muziek maakt ;)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #91 Gepost op: 1 mei 2007, 20:23:55
afgelopen vrijdag een nogal zware inzet gehad en heb juist steun gehad van de ambulance. en vond het fijn dat ze zijden dat als er wat was we konden bellen.
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #92 Gepost op: 2 mei 2007, 13:42:03
::) langzaam begin ik weer hoop te krijgen, paar dagen terug les gehad van een aantal ambu vpk's zijn toch ook wel hele aardige mensen.


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #93 Gepost op: 9 mei 2007, 18:24:58
De EHV'er, De Rode Kruizer, De AVK en ACH, de arts, de politieman, de brandweerman zijn arrogante, hopeloze maar vooral anonieme wezens waar niets mee te beginnen is. Zodra je elkaar ontmoet en samen aan de slag gaat om een hulpverlening tot een goed einde te brengen of je op een andere manier met hun in gesprek komt, blijken het aardige, vriendelijke mensen te zijn, met natuurlijk hier en daar een rotte appel.


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #94 Gepost op: 9 mei 2007, 23:34:23
Inderdaad, net een inzet bij korfbal gehad. werd lekker druk op ehpost, en op een gegeven moment waren er meer toeschouwers dan so's. en er was er zelfs 1 bij die aan een gebroken pink van so ging duwen en trekken, en zich ging bemoeien met een oogletsel wat mss ernstiger kon zijn dan het er uit zag.

nou ik merkte bij mezelf dat ik ook heel erg geiriteerd werd, en heb gewoon iedereen die geen so was uit de ehpost gezet (kleinbeetje dwingend maar goed). later dacht ik er over na toen het rustiger was op de ehpost merkte ik dat ik net zo arrogant, en dwingent was tegenover de mensen.

nu heb ik beide kanten van het verhaal een keer aangevoelt, maar toch denk ik dat je als hulpverlener een beetje beleefd moet overkomen naar mensen toe, en zou je eventueel daarna wat dwingender mogen overkomen. maar ik merk steeds meer dat je soms mensen echt letterijk je ehpost uit moet duwen om een beetje rust te krijgen.