Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft

Auteur Topic: Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft  (gelezen 28152 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #110 Gepost op: 22 februari 2007, 12:07:47
Op deze meeste fronten redt de politie het zeker wel.
En wat ik nou zo leuk vind is wel dat er hier dire bewakingspuppy's zijn die menen alles te weten, dat is opzich niet zo heel erg. Maar als er dan met feiten word gekomen dan houd men vast aan hun "gelijk". Wat nog veel leuker eigenlijk is is wel dat er diverse gebruikers hier, welke zelf dat werk doen, zich behoorlijk ergeren aan deze drie. En mij via mail en pm gelijk geven.
Dus dat zegt denk ik wel genoeg.

En wat er verder word gedacht of gedaan boeid me niet zo heel erg.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #111 Gepost op: 22 februari 2007, 12:12:04
jammer dat die mensen het hier niet zelf neer zetten. en volgens mij is iemand die een eigen bedrijf heeft en al jaren in het werk zit geen puppy
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #112 Gepost op: 22 februari 2007, 12:44:12
Ik ben het met tebby eens, ik lees dit topic wel mee maar post niet, en ron-almere, de manier waarop jij reageerd vind ik ongepast. Het lijkt nu net alsof als jij geen gelijk krijgt je maar een beetje gaat zitten schoppen en stoken.
*leegheid*


Biesterveld Groep

  • Gast
Reactie #113 Gepost op: 22 februari 2007, 13:04:21
inderdaad, en zo is het maarf net, ik doe dit werk al twaalf jaar.
Wij hebben geen wapens en handboeien waar wij de verdachte mee kunnen aanhouden, wapens zou ik ook niet willen.
de meeste mensen onderschatten het werk van een beveiliger, het zit vol risico's en gevaren.
En dat is wat mij stoort.
Een ding is absoluut duidelijk, een beveiliger mag zich niet gedragen als een politieambtenaar, en inderdaad beveiligers hebben dezelfde bevoegdheden als een burger.
Maar als een beveiliger een actie onderneemt, wat uiteindelijk ten goede komt van de nederlandse veiliheid, vindt ik niet dat er daarop moet worden afgezeken.
Ik werk nouw samen met politie als het gaat om beveiligen, en ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen problemen met ze, ze zorgen ervoor dat de regels worden gehandhaafd, maar als iemand dan zo graag wil afrekenen met de beveiligingsbranche, prima.
Diegene begint de strijd, ik maak de strijd wel netjes af.
Kom maar op zou ik zeggen.
(en daarmee bedoel ik dus de discussie).


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #114 Gepost op: 22 februari 2007, 13:17:05
- heb tijdens het werk nog nooit opmerkingen gehad van politie in negatieve zin
- heb wel al enkele diensten SAMEN met politie mogen draaien
- nee we zijn geen opsporingsambtenaren maar ik denk wel dat beveiliging een niet te onderschatten AANVULLING geeft op de politiediensten
@ron ik weet niet alles, heb ik ook nooit beweerd, dat doet NIEMAND namelijk

Citaat
Wat nog veel leuker eigenlijk is is wel dat er diverse gebruikers hier, welke zelf dat werk doen, zich behoorlijk ergeren aan deze drie. En mij via mail en pm gelijk geven.

gelijk geven dat je mensen afzeikt, aanvalt en als 'minder' bestempeld omdat ze nog niet zoveel levenservaring hebben als jou?

verder hou ik me uit de discussie ga er geen energie meer in stoppen als bepaalde personen denken dat je niets weet, niets bent en alles beter schijnen te weten
Politie Aspirant niveau 4


JeanBateau

  • Gast
Reactie #115 Gepost op: 22 februari 2007, 14:21:53

Wat nog veel leuker eigenlijk is is wel dat er diverse gebruikers hier, welke zelf dat werk doen, zich behoorlijk ergeren aan deze drie. En mij via mail en pm gelijk geven.
Dus dat zegt denk ik wel genoeg.


Dan zou ik dat graag zelf ook ven deze personen vernemen want ik weet dat jij mij als één van de drie puppy's beschouwd. Ik kan ook zeggen dat mijn mail en pm volstaat met mensen die mij berichten sturen maar dat valt niet te bewijzen. Ik heb zelf hier bij de lokale radio een lunchprogramma en daar wordt ook regelmatig gebeld naar de studio om een verzoekje aan te vragen of iets dergelijks en raad eens? Die verzin ik ook ter plaatse  8)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #116 Gepost op: 22 februari 2007, 14:40:52
en volgens mij is iemand die een eigen bedrijf heeft en al jaren in het werk zit geen puppy
inderdaad, en zo is het maarf net, ik doe dit werk al twaalf jaar.

Let wel dat Ron het lid 'Biesterveld Groep' niet als pup aanmerkt. Voordat daar duscussie over losbarst ;)


Verder is het geloof ik alleen maar koren op de molen voor Ron, als je fel op hem reageert. Ik denk dat Ron gek is op provoceren en op die manier anderen wil prikkelen en op hun nummer zetten of op de kast krijgen.
En het leuke is dat dat hem nog lukt ook.

(Of ik moet Ron verkeerd inschatten, wat natuurlijk heel goed mogelijk is :|)


Groeten,
Pup #4 :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


JeanBateau

  • Gast
Reactie #117 Gepost op: 22 februari 2007, 15:07:28
Even een geheel off topic bericht.

Volgens Wikipedia houd een puppy op met puppy zijn zo gauw hij de leeftijd van 12 maanden heeft bereikt en die heb ik alweer bijna 37 jaar geleden bereikt dus echt puppy kan je me niet meer noemen. 8)


Gast48368

  • Gast
Reactie #118 Gepost op: 22 februari 2007, 15:33:06
Heren, we gaan hier on-topic verder : Zie topic titel.

Persoonlijke kwestie's kunnen per PM gevoerd worden.

Anneke

moderator


Bovenstaande was de eerste waarschuwing. Als uitzondering nu een 2e.  ::)

Bij het eerstvolgende off-topic bericht, ben ik genoodzaakt het topic te sluiten, dat zou jammer zijn........

Anneke

moderator