Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft

Auteur Topic: Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft  (gelezen 28142 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #50 Gepost op: 17 februari 2007, 21:33:55
op mijn grijze pas staat toch wat anders. En dat is ondertekend door de politie.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 17 februari 2007, 22:26:43
op mijn grijze pas staat toch wat anders. En dat is ondertekend door de politie.

Ja en?


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #52 Gepost op: 18 februari 2007, 00:46:31
Aha ik zie het al waar de schoen pijn doet. Bewakers willen anders worden genoemd?

Nou bij deze dan:
Een bewaker is iemand die de functie heeft om personen, voorwerpen of gebouwen te beschermen of te bewaken.

Hij moet er bijvoorbeeld voor zorgen dat niemand inbreekt in een bedrijfspand en bij overtreding van de wet actie ondernemen.

Bewaken is een onderdeel van beveiligen. Het waken over iemand of iets, dat in het geheel te overzien is. Het beveiligingen vraagt dus meer kennis en inzicht dan iets bewaken.
bron: Wikipedia

Nou wat doen 90 van de 100 dan, juist BEWAKEN. Dus ben je bewaker lijkt mij.



je zegt zelf dat het EEN ONDERDEEL VAN is.. en we zijn bevoegd tot het geheel.. jij bent ook Algemeen Opsporingsambtenaar als je alleen maar langs de snelweg staat te flitsen... dan ga k je toch ook geen flitsh*** noemen?
Politie Aspirant niveau 4


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 18 februari 2007, 13:40:21
Kijk mij maakt het niet uit hoe je me noemt. Maar bewakers, vooral degene die er net komen kijken dat zijn dan puppybewakers. :)


JeanBateau

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 18 februari 2007, 14:23:23
Aha ik zie het al waar de schoen pijn doet. Bewakers willen anders worden genoemd?

Nou bij deze dan:
Een bewaker is iemand die de functie heeft om personen, voorwerpen of gebouwen te beschermen of te bewaken.

Hij moet er bijvoorbeeld voor zorgen dat niemand inbreekt in een bedrijfspand en bij overtreding van de wet actie ondernemen.

Bewaken is een onderdeel van beveiligen. Het waken over iemand of iets, dat in het geheel te overzien is. Het beveiligingen vraagt dus meer kennis en inzicht dan iets bewaken.
bron: Wikipedia

Nou wat doen 90 van de 100 dan, juist BEWAKEN. Dus ben je bewaker lijkt mij.



Ron toch, ga eens verder kijken dan je neus lang is.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 18 februari 2007, 14:30:36
Ron toch, ga eens verder kijken dan je neus lang is.

Ik hoef niet verder te kijken. De gene die eens verder moeten gaan kijken zijn er precies drie, dat zijn degene die pas komen kijken in bewakersland en nog veels te weinig praktijkervaring hebben.
Kijk hoe je mij ook aanspreekt of noemt, mij heb je er totaal niet mee. Maar het noemen van bewaker dat schijnt heel pijnlijk te zijn. Ik ben toch wel benieuwd hoe deze puppy's er in de praktijk mee omgaan als een persoon ze zo aanspreekt.
Ik zie het al voor me; Heee bewakertje wat moet je van me. Nou meneer ik ben beveiliger. Nou dat zal die persoon ene jota uitmaken hoe de persoon in dat carnavalspak voor hem heet. Voor hem ben je bewaker en voor vele met hem.


JeanBateau

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 18 februari 2007, 15:09:07
Ik hoef niet verder te kijken. De gene die eens verder moeten gaan kijken zijn er precies drie, dat zijn degene die pas komen kijken in bewakersland en nog veels te weinig praktijkervaring hebben.
Kijk hoe je mij ook aanspreekt of noemt, mij heb je er totaal niet mee. Maar het noemen van bewaker dat schijnt heel pijnlijk te zijn. Ik ben toch wel benieuwd hoe deze puppy's er in de praktijk mee omgaan als een persoon ze zo aanspreekt.
Ik zie het al voor me; Heee bewakertje wat moet je van me. Nou meneer ik ben beveiliger. Nou dat zal die persoon ene jota uitmaken hoe de persoon in dat carnavalspak voor hem heet. Voor hem ben je bewaker en voor vele met hem.

Er is een heel verschil tussen een "normale"burger en iemand van wie je verwachten mag verstand van zaken te hebben en dat blijkt dus eigenlijk ondanks alle grootspraak tegen te vallen. Hoe jij het ook verder aanpakt zal mij verder een zorg zijn maar ik ben blij dat de agenten van de politie hier een helderder kijk op zaken heeft dan jij en hiermee zal je er van mij verder niets meer van horen want ik kan mijn energie beter gaan gebruiken voor mensen die dat wel verdienen


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 18 februari 2007, 15:21:31
Het blijkt dus dat je de voor gehouden spiegel niet indruft te kijken. Want er zijn in dit draadtje maar drie puppy's die net komen kijken in bewakersland. En zijdelinks is mij al ingefluisterd wie dat zijn ;)
En het gedrag van deze pups komt sterk overeen met aspiranten die bij ons werken.


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #58 Gepost op: 18 februari 2007, 16:07:01
Het blijkt dus dat je de voor gehouden spiegel niet indruft te kijken. Want er zijn in dit draadtje maar drie puppy's die net komen kijken in bewakersland. En zijdelinks is mij al ingefluisterd wie dat zijn ;)
En het gedrag van deze pups komt sterk overeen met aspiranten die bij ons werken.
je zit zeker bij de hondenbrigade


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #59 Gepost op: 18 februari 2007, 23:15:08
je zit zeker bij de hondenbrigade

moet je stiekem eens naar z'n weblink kijken ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s