Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft

Auteur Topic: Beveiliging bemoeid zich met zaken waar ze niks mee nodig heeft  (gelezen 28576 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #70 Gepost op: 20 februari 2007, 11:25:34
Nou, gelukkig zijn wij zoals iedere burger verplicht te helpen als ons eigen leven niet in gevaar komt dus heeft Ron nog wel een kansje dat we hem met rollator en al komen helpen en dan bewaken we gelijk zijn kunstgebit

Tuurlijk Puppy :P


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #71 Gepost op: 20 februari 2007, 11:39:43
Nou mocht tegen die tijd de nood aan de man zijn dan bel ik wel met de politie ipv met bewakers. :)

Is goed hoor, maar voordat jij 0900-8844 hebt getoetst ben je allang weer gered joh! :)


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #72 Gepost op: 20 februari 2007, 11:39:47
dan hoop ik dat die tegen die tijd net als bandweer nu met lange aanrijtijden zit.. en dat beveiliging letterlijk toekijkt :)

jij wenst de mensen wat toe als HULPVERLENER?

Ben nu al een tijdje mee aan het lezen. Een ieder heeft op zijn manier gelijk, maar vind niet dat we hier nou zo op de man moeten spelen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #73 Gepost op: 20 februari 2007, 11:41:11
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #74 Gepost op: 20 februari 2007, 11:42:06
lekker!


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #75 Gepost op: 20 februari 2007, 11:49:23
zow.............nu de koffie weer achter de rug is ;), back on topic!


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #76 Gepost op: 20 februari 2007, 11:54:27
Slik... slik... hap... weg!

Nou, om even duidelijk te maken hoe ik denk dat de problemen met Politie en Beveiliging opgelost kunnen worden in NL:

Bij ons, en volgens mij in veel meer regio's, hebben we de stichting Partners in Veiligheid. Binnen deze vereniging is er goed contact over en weer over het reilen en zeilen, er worden goede afspraken gemaakt en de sfeer is heel goed op deze manier. Zo haal je wederzijdse irritaties weg (hier in ieder geval wel), en komt er een goede samenwerking naar boven!

Via die vereniging ook een rechtstreeks nummer van de MKP, zo kunnen we sneller dingen melden, werkt prachtig. Zo zit je ook niet eerst met een vrouwtje die vraagt welke regio je wil, dan wachten, dan word er opgenomen, dan is de vogel gevlogen.. hoppa! weer een irritatie minder. Loopt lekker hier.

Hoe zit dat in jullie regio Ron... geen afspraken / geen contact, etc... ben er benieuwd naar.

Groeten,
mark


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #77 Gepost op: 20 februari 2007, 11:55:47
Slik... slik... hap... weg!

Nou, om even duidelijk te maken hoe ik denk dat de problemen met Politie en Beveiliging opgelost kunnen worden in NL:

Bij ons, en volgens mij in veel meer regio's, hebben we de stichting Partners in Veiligheid. Binnen deze vereniging is er goed contact over en weer over het reilen en zeilen, er worden goede afspraken gemaakt en de sfeer is heel goed op deze manier. Zo haal je wederzijdse irritaties weg (hier in ieder geval wel), en komt er een goede samenwerking naar boven!

Via die vereniging ook een rechtstreeks nummer van de MKP, zo kunnen we sneller dingen melden, werkt prachtig. Zo zit je ook niet eerst met een vrouwtje die vraagt welke regio je wil, dan wachten, dan word er opgenomen, dan is de vogel gevlogen.. hoppa! weer een irritatie minder. Loopt lekker hier.

Hoe zit dat in jullie regio Ron... geen afspraken / geen contact, etc... ben er benieuwd naar.

Groeten,
mark

lijkt me een goed idee!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #78 Gepost op: 20 februari 2007, 12:00:45
Is het ook, werkt ideaal! We kunnen hier gewoon op de Politie rekenen. Af en toe eens een praatje, overdag fiets je voorbij word er in je oor getoeterd door agenten, ontzettend goede sfeer hier. Verder krijgen we af en toe mailtjes dat er steeds weer op dezelfde tijd ergens word ingebroken, of wij daar ook wat extra rondes willen rijden etc.. etc..

Maar, dat werkt zo goed omdat er goede afspraken zijn. Ik kan me voorstellen dat in een regio waar geen afspraken zijn, en de 2 beroepen soms in elkaars vaar water zitten is het nodig dat er goede afspraken onderling zijn. Zo is er de afspraak; als we op verzoek van de politie extra rondes rijden langs panden waar vaak word ingebroken, en er doet zich een verdachte situatie voor; direct bellen, en als het om personen gaat; MKP aan de lijn houden en de agenten naar de verdachten toepraten als ze moeilijk te zien zijn.

Hoop dat dit in een hoop regio's ingevoerd gaat worden t.z.t.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 20 februari 2007, 12:14:17
Hoe zit dat in jullie regio Ron... geen afspraken / geen contact, etc... ben er benieuwd naar.

In Amsterdam-Amstelland hebben we het nietzo op bewakers, maar dat was je allang duidelijk.
Het zijn en blijven buitenstaanders.