Beveiliging maakt alleen maar fouten en voegt niets toe aan veiligheid

Auteur Topic: Beveiliging maakt alleen maar fouten en voegt niets toe aan veiligheid  (gelezen 14786 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 28 februari 2007, 22:07:36
Dus laten we nou ophpuden met dit gezanik, er zijn zat bedrijven die het doen zoals het hoort, dus laten we niet alleen de negatieve kanten bekijken maar ook de positieve.

Volgens mij waren we al een heel stuk verder hoor.  8)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Ja ik moet bekennen dat ik Ron hier gelijk geef. Dat gezanik was al over en we waren begonnen met iedeen opperen voor het verbeteren van de Branche dussee...


Biesterveld Groep

  • Gast
Oke heb ik gemist.

dan heb ik wel een optie.
Er zijn ik weet niet hoeveel bedrijven die stagiaires aannemen omdat ze goedkoper zijn.
het nieuwe CAO VPB 2005-2007 (haha in middels alweer bijna oude) voorziet hierin door de regel dat stagiaires gewoon betaald moeten worden.
Maar toch schort het op gebied van praktijkbegeleiding hieraan.
Justitie heeft min of meer de taak opgelegd aan Ecabo en SVPB om hierin een controlerende functie te bekleden.
Mijn ervaringen zijn dat dit niet voldoende gebeurd.
Ik wordt onder meer ingehuurd door beveiligingsbedrijven om hun stagiaires goed op te leiden.
Ik had er van de week zelfs nog een die mij vertelde dat hij zwart werkte als horeca portier, ik ben meteen gestopt met de begeleiding van die persoon.
Dus wat zouden eventueel daarin de mogelijkheden zijn.

(p.s. mijn excuses dan voor de laatste reacties, ik had een stukje gemist)


Ron-Almere

  • Gast
Justitie heeft min of meer de taak opgelegd aan Ecabo en SVPB om hierin een controlerende functie te bekleden.

Vandaar dat er eerder in deze topic al de voorzet werd gedaan om dit alle bij Justitie onder te brengen en niet bij allerlei andere instellingen welke papierentijgers zijn.