"Sociale" controle binnen de beveiligingswereld

Auteur Topic: "Sociale" controle binnen de beveiligingswereld  (gelezen 7844 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ron-Almere

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2007, 19:53:42
die graven vaak hun eigen kuilen al...

ja en die zijn dan bezet ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #21 Gepost op: 27 februari 2011, 18:23:31
Oud topic, maar....waar kan je tegenwoordig nog veilig en zonder zorgen uitgaan?  ::)

Als je de ''verkeerde'' aanstoot heb je gelijk trubbels. Vaak op te lossen met het weggeven van een biertje, maar soms..

Confrontaties in het uitgaansleven ga ik altijd uit de weg, maar ik herinner me een keer dat iemand zei: ik schiet je buiten kapot! Nou, z'n voetjes hebben de grond niet meer geraakt, maar hij stond wel buiten. Tijdens de ontstane worsteling riep ik: ''hij heeft een pistool zegt ie'' en hoppa, hij stond zo buiten. V-tjes zo groot als een Ikea-slaapkamermeubel, maar toch. Ik zou niet in hun schoenen willen staan.  >:D


alexs

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #22 Gepost op: 4 maart 2011, 10:14:42
Je hebt beveiligers/portieren en kleerkasten.

Je kent het misschien wel als je uitgaat, voor de deur een groep chagrijnige koppen met hun armen over elkaar en een starre blik. Als je vraagt of ze er een beetje zin in hebben krijg je gelijk "Gaan we grappig doen??" terug.
Een portier is tevens gastheer en heeft zelf ook een groot aandeel bij de sfeer binnen en voor de deur.. Sommige zien dat alleen niet zelf in.